English

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری هرمزگان:

باید منافع هرمزگان را سوار بر قطار منافع ملی کرد

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری هرمزگان ضمن تاکید بر اتخاذ تمهیداتی برای تضمین پایداری گاز طبیعی در استان، گفت: باید منافع هرمزگان را سوار بر قطار منافع ملی کرد.

باید منافع هرمزگان را سوار بر قطار منافع ملی کرد

به گزارش خبرگزاری موج هرمزگان، رضا مدرس معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری هرمزگان در جلسه قرارگاه مدیریت بحران سوخت استان که به میزبانی شرکت گاز برگزار شد، اظهار کرد: باید منافع استان را سوار بر قطار منافع ملی کرد و همگی در این مسیر حرکت کرد، نباید منافع استانی در تقابل و تضاد با منافع ملی باشد. 

وی عنوان کرد: باتوجه با این که اکثریت نقاط کشور هوای سردی را تجربه می کنند باید همگی در استان دست به دست هم بدهیم تا جریان گاز طبیعی، پایدار و ایمن هم‌چون گذشته جریان داسته باشد و شاهد خللی در این زمینه نباشیم.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری هرمزگان افزود: هر تصمیم و مصوبه‌ای که در این قرارگاه گرفته می‌شود باید حتما عملیاتی شود و اگر سازمان و یا نهادی در این مسیر مارا همراهی نکرد مطمئنا از راه های دیگر جهت تحقق این مصوبات جلسه ورود خواهیم کرد.

علی ذاکری مدیر عامل شرکت گاز هرمزگان ضمن گزارشی از آخرین میزان مصرف روزانه گاز در استان و وضعیت تولید و مصرف گاز در کشور، اظهار کرد: تمام تلاش شبانه روزی همکاران ما در شرکت گاز استان، پایداری جریان گاز برای مشترکین است

به گفته وی، میزان مصرف مشترکین به صورت روزانه و حتی لحظه‌ای رصد می‌شود تا متناسب با آن تمهیدات لازم در زمینه مصرف بهینه اتخاذ شود.

وی عنوان کرد: جهت پایداری و مصرف بهینه گاز طبیعی، نیاز به همکاری همه مشترکین در استان، سازمان ها و نهاد های دولتی و مردمی هستیم تا فصل سرد سال را نیز در کنار همه هم‌وطنان در کشور که دمای سردتری را تجربه می کنند به خوبی سپری کنیم.

گفتنی است در ادامه جلسه هر یک از مسئولین به بیان نظرات خویش در زمینه مصرف بهیه گاز و تامین سوخت جایگزین برای صنایع پرداختند.

پس از پایان جلسه نیز همگی اعضای این قرارگاه از واحد اندازه گیری و توزیع گاز شرکت گاز استان هرمزگان بازدید و به صورت لحظه‌ای و آنلاین آخرین میزان مصرف گاز توسط مشترکین عمده را رصد کردند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه