English

مدیرعامل شرکت گاز استان اصفهان تاکید کرد:

صنایع استان باید گاز طبیعی را بهینه مصرف کنند / مصرف ۱۰میلیارد و ۶۹۰ میلیون متر مکعب در صنایع

مدیرعامل شرکت گاز استان اصفهان، تاکید کرد: از ابتدای سال‌جاری تاکنون11 میلیارد و 860میلیون مترمکعب گاز در استان مصرف شده، که از این میزان، مصرف 10میلیارد و 690 میلیون متر مکعب آن مربوط به بخش صنایع استان است.

صنایع استان باید گاز طبیعی را بهینه مصرف کنند / مصرف 10میلیارد و 690 میلیون متر مکعب در صنایع

به گزارش خبرگزاری موج اصفهان، سید مصطفی علوی با اشاره به اینکه از ابتدای سال تا کنون بیش از ۸ میلیارد و ۶۴۳ میلیون متر مکعب گازطبیعی در بخش صنایع عمده استان به مصرف رسیده، افزود: همه ی بخش ها و بویژه صنایع استان باید با بکارگیری تمهیدات و راهکارهای لازم در مصرف گاز صرفه جویی کنند.

وی با بیان اینکه متاسفانه میزان قابل توجهی تاسیسات و دستگاه های مستهلک در صنایع استان داریم که مصرف انرژی بالا و راندمان تولید پایینی دارند، خاطرنشان کرد: اولویت ما مشترکین خانگی هستند، چنانچه رویه افزایش مصرف ادامه داشته باشد به ناچار مجبور به محدود کردن گاز صنایع می‌شویم.

مدیرعامل شرکت گاز استان اصفهان، همچنین با اشاره به افزایش مصرف گاز در بخش مشترکین خانگی، گفت: به دنبال کاهش دما، شاهد افزایش مصرف گاز در بخش مشترکین خانگی هستیم، بطوری که هم اکنون شاهد افزایش 20 درصدی مصرف گاز نسبت به مدت مشابه سال گذشته هستیم.

وی، با اشاره به اینکه بیش از یک میلیون و 970 مشترک گاز طبیعی در سطح استان وجود دارد که از این تعداد بیش از 278 هزار مشترک روستایی و یک میلیون 692هزار مشترک شهری هستند، اظهار کرد: با توجه به اینکه اکنون در فصل سرما هستیم می طلبد مصرف بهینه گاز را در دستورکار قرار دهیم.

علوی، تاکید کرد: از مردم و مشترکین می‌خواهیم که مصرف بهینه را مدنظر قرار دهند و با کم کردن یک درجه از دما، می‌توانند از بروز مشکلاتی نظیر قطعی یا افت فشار گاز در فصل سرد جلوگیری کنند؛ با کم کردن یک درجه ۶ درصد در مصرف گاز صرفه جویی می‌شود حتی به اقتصاد خانوار هم کمک می‌کنند.

مدیرعامل شرکت گاز استان اصفهان تصریح کرد: دمای رفاه در زمستان ۱۸ سانتیگراد است که اگر در منازل رعایت کنند و همچنین افراد متناسب با فصل در داخل خانه لباس گرم بپوشند، در مصرف انرژی مدیریت کرده‌اند. مشترکین می‌توانند از طریق تماس تلفنی با سامانه تلفنی 1594 پیشنهادات، انتقادات و مشکلات خود را گزارش کنند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه