English

کشف ۱۵ قبضه اسلحه غیر مجاز در ثلاث باباجانی

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه از انهدام باند قاچاق سلاح و کشف 15 قبضه کلت کمری و 15 تیغه خشاب در شهرستان "ثلاث باباجانی" خبر داد.

کشف ۱۵ قبضه اسلحه غیر مجاز در ثلاث باباجانی

به گزارش خبرگزاری موج کرمانشاه، سردار علی اکبر جاویدان اظهار داشت: پس از اطلاع ماموران انتظامی ثلاث باباجانی مبنی بر اینکه اعضای یک باند قاچاق سلاح و مهمات تعدادی اسلحه را از مرزهای این شهرستان وارد کشور کرده اند، رسیدگی به موضوع را در دستور کار قرار دادند.

وی ادامه داد: تیمی از ماموران انتظامی و پلیس امنیت عمومی ثلاث باباجانی به سرپرستی جانشین فرمانده انتظامی شهرستان با اقدامات اطلاعاتی موفق به شناسایی یکی از اعضای باند قاچاق سلاح و مهمات شده و وی را در عملیاتی غافلگیرانه دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه با بیان اینکه متهم دستگیر شده در بازجویی ها اعتراف کرد که سلاح های غیرمجاز را در ارتفاعات یکی از روستاهای "ثلاث باباجانی" پنهان کرده است، افزود: در ادامه با راهنمایی این فرد 15 قبضه کلت کمری به همراه 15 تیغه خشاب داخل یک کوله پشتی کشف شد.

سردار جاویدان در پایان با اشاره به معرفی قاچاقچی دستگیر شده به دستگاه قضائی، از تلاش برای دستگیری دیگر اعضای باند خبر داد و گفت: مبارزه با قاچاقچیان سلاح و مهمات و برخورد قاطعانه با آن ها همواره یکی از مهمترین اولویت های کار پلیس کرمانشاه بوده است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه