English

در هفته گرامی داشت حمل و نقل، رانندگان و راهداری صورت گرفت:

توزیع۶۰۰ عدد کلاه ایمنی رایگان بین راکبین موتورسیکلت در مازندران

رئیس اداره ایمنی و ترافیک اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان مازندران از توزیع 600 عدد کلاه ایمنی رایگان در سطح شهرهای استان به مناسبت گرامی داشت هفته حمل و نقل، رانندگان و راهداری با هدف ارتقاء ایمنی تردد و فرهنگ عبور و مرور راکبان موتور‌سوار خبر داد.

توزیع600 عدد کلاه ایمنی رایگان بین راکبین موتورسیکلت در مازندران

به گزارش خبرگزاری موج مازندران، ناهید شهرامی نیا رئیس اداره ایمنی و ترافیک اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان مازندران اظهار داشت: از ابتدای سال جاری و با آغاز فصل کشاورزی و افزایش تردد موتورسواران در محورهای روستایی و به منظور تداوم فرهنگ‌سازی برای کاهش تصادفات این دسته از کاربران آسیب‌پذیر جاده‌ای، اجرای طرح‌های ارتقاء ایمنی موتورسواران این شهرستان در سرلوحه کار این اداره قرار گرفته است.

وی ادامه داد: به این منظور ضمن ارائه آموزش‌های لازم درخصوص تأثیر مثبت استفاده از تجهیزات ایمنی و سلامت فنی موتورسیکلت، نسبت به ارائه هشدارهای لازم درخصوص تبعات عدم رعایت قوانین و مقررات عبور و مرور در راه‌ها مانند رانندگی با سرعت بالا، سبقت غیرمجاز، رانندگی در خلاف جهت حرکت خودروها و رانندگی با موتورسیکلت‌های دارای نقص فنی اقدام می‌شود.

رئیس اداره ایمنی و ترافیک اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان مازندران با اشاره به این مطلب که استفاده از موتورسیکلت به خاطر شرایط و فعالیت‌های کشاورزی و سهولت در رفت و آمدها زیاد می‌باشد بر ضرورت رعایت ضوابط و مقررات راهنمایی و رانندگی توسط راکبان و به ویژه استفاده از کلاه ایمنی برای سلامت و حفظ جان شان تأکید کرد.

گفتنی است این اقدام شایسته فرهنگی و حفاظتی برای راکبان موتورسیکلت‌ها با حضور فرمانده پلیس راهور، فرماندار، امام جمعه شهرستان ها برگزار می گردد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه