English

شهردار کاشان خبر داد؛

تزریق ۷۷ دستگاه خودرو جدید به کاشان/ ۱۲ اتوبوس جدید وارد ناوگان اتوبوسرانی شد

شهردار کاشان از اجرای نخستین مرحله طرح تحول ناوگان حمل و نقل عمومی درون شهری خبر داد و گفت: بر این اساس، اولین مجموعه اتوبوس‌های جدید خریداری شده وارد شهرکاشان شد.

تزریق 77 دستگاه خودرو جدید به کاشان/ 12 اتوبوس جدید وارد ناوگان اتوبوسرانی شد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج اصفهان، حسن بخشنده امنیه درادامه با اشاره به تزریق 77 دستگاه خودرو جدید در قالب این طرح تحولی گفت: در نخستین گام، تعداد 12 دستگاه اتوبوس وارد کاشان شد.

وی درادامه با اشاره به اینکه این اتوبوس‌ها نخستین گروه از اتوبوس‌های تأمین شده به منظور ارتقای عملکرد ناوگان حمل و نقل درون شهری بشمار می‌رود، بیان داشت: علاوه بر این 12 اتوبوس، 65 دستگاه خودرو دیگر به تدریج به این مجموعه افزوده خواهدشد.

شهردار کاشان درادامه از اختصاص 84 میلیارد ریال تسهیلات به منظور بهسازی و بازسازی ناوگان حمل و نقل عمومی خبر داد و افزود: اختصاص این میزان تسهیلات در کنار نوسازی و تزریق اتوبوس‌های جدید می‌تواند مشکلات حمل و نقل درون شهری را تا حد زیادی مرتفع سازد.

بخشنده امنیه درپایان با اشاره به اجرای طرح تحول ناوگان حمل و نقل عمومی پس از چند دوره مدیریت شهری در کاشان افزود: با توجه به عمر حدود دو دهه‌ای این ناوگان، دمیدن روحی تازه به کالبد فرسوده آن یک ضرورت بود که این امر پس از سال‌ها محقق شد.

شایان ذکر است؛ طرح تحول ناوگان حمل و نقل عمومی کاشان یکی از برنامه‌های ویژه مدیریت شهری طی این دوره محسوب می‌شود که پس از ماه‌ها پی‌گیری مستمر و تلاش مجدانه شهردار کاشان با همکاری و همراهی سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌‍‌ها در حال اجرایی شدن می باشد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه