English

شهردار کاشان خبر داد؛

رشد کمی و کیفی شاخص‎ های عمرانی و خدماتی در حوزه مدیریت شهری

شهردار کاشان از رشد کمی و کیفی شاخص‎های عمرانی و خدماتی در حوزه مدیریت شهری خبر داد.

رشد کمی و کیفی شاخص‎ های عمرانی و خدماتی در حوزه مدیریت شهری

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج اصفهان، حسن بخشنده امنیه در حاشیه ویژه برنامه «سبز، سپید، سرخ» با اشاره به توسعه فعالیت‌های عمرانی و نگه‌داشت شهر، با یادآوری افزایش چشمگیر هزینه‎ ها بیان کرد: به عنوان نمونه با وجود افزایش چند برابری قیمت قیر، شاهد اجرای بیش از 100 هزار تن آسفالت با سطح دربرگیری بالغ بر 900 هزار متر مربع و صرف افزون بر 125 میلیارد تومان اعتبار بودیم.

وی خاطرنشان کرد:بیش از 60 هزار متر طول جدول گذاری با اعتباری بالغ بر 20 میلیارد تومان در این دوره انجام گرفته است.

به گفته این مقام مسئول، 290 هزار متر رنگ آمیزی جدول نیز با اعتبار 5 میلیارد تومان صورت پذیرفته است.

شهردار کاشان همچنین از اجرای ۶۰ هزار متر مربع  بلوک فرش نیز در این دوره با اعتباری افزون بر 20 میلیارد تومان خبر داد.

بخشنده امنیه در خصوص آزادسازی معابر نیز گفت: در این دوره، شاهد تملک و آزادسازی 49 هزار متر مربع از معابر و املاک در نقاط مختلف شهر بودیم که برای انجام آن 180 میلیارد تومان اعتبار صرف شده است.

وی یادآور شد:  665 هزار متر مربع عملیات راهسازی و توسعه معابر نیز در این دوره با اعتباری بالغ بر 40 میلیارد تومان هزینه صورت گرفته است.

بخشنده امنیه با اشاره به اتمام، بهسازی و عملیات عمرانی مجدد پروژه های نیمه تمام و ناقص در این دوره گفت: برای تکمیل، اتمام و در بسیاری موارد عملیات عمرانی مجدد این پروژه ها بالغ بر 20 میلیارد تومان اعتبار صرف شده است.

وی همچنین عنوان کرد: در این دوره 7 بوستان متولد شد؛ به طور کلی برای توسعه و بهسازی فضای سبز در این دوره 15 میلیارد تومان اعتبار صرف شده است.

شهردار کاشان ضمن اشاره به صرف هزینه بیش از 30 میلیارد تومانی برای ایمن سازی عبور و مرور و نصب تجهیزات ایمنی گفت:  در زمینه خریداری تجهیزات و امکانات خط کشی معابر و آسفالت نظیر دستگاه فلاسک آسفالت و همچنین خط کشی دوجزیی بالغ بر 13 میلیارد تومان هزینه شده است.

بخشنده امنیه به هزینه بیش از 6 میلیارد تومان در زمینه ارتقای سیما، منظر و فضای سبز شهری به ویژه نصب المان و یادمان ها نیز اشاره کرد و افزود: 12 میلیارد تومان به منظور ارتقای روشنایی معابر و بوستان ها هزینه گردیده است.

وی تأکید کرد: یکی از دغدغه مدیریت شهری در این دوره بازسازی و نوسازی ناوگان حمل و نقل عمومی بوده است که در این راستا  ده ها عدد اتوبوس جدید خریداری گردیده است.بیش از 52 میلیارد تومان به منظور نوسازی وهمچنین بازسازی ناوگان حمل ونقل عمومی صرف گردیده است.

شهردار کاشان ادامه داد:  احیا، مرمت و بهسازی بافت تاریخی بیش از 17 میلیارد تومان اعتبار صرف گردیده است؛ بازارچه سردار، خیابان باب الحوائج و شهیدان دقیقی نمونه هایی از عزم مدیریت شهری در این زمینه بوده است.

بخشنده امنیه، کمیسیون سازش را یکی از ابتکارات مدیریت شهری در این دوره برای کاهش بدهی های انباشته دانست و تصریح کرد: برای این منظور، ده ها میلیارد تومان صرفه جویی نیز علاوه بر پرداخت بدهی ها صورت گرفته است.

وی به ابرپروژه شهر نیز اشاره و عنوان کرد: بدون شک یکی از مهمترین پروژه های شهری، ابرپروژه زیرگذر است که در این دوره با شتابی دوچندان به پیش رفت.

شهردار کاشان با وجود تمام مشکلات حقوقی و همچنین تنگناهای مالی با سرعت قابل توجهی انجام شد؛ افزایش 5 برابری فعالیت ها و به کارگیری ماشین آلات یکی از جلوه های این شتاب و تلاش بی وقفه است.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه