English

شهردار کاشان:

خرید معدن سنگ و آهک درآمدی پایدار برای شهرداری کاشان است

شهردار کاشان بیان کرد:در بخش درآمدهای پایدار یکی از کارهای مهم صورت گرفته خرید معدن سنگ آهک است .

خرید معدن سنگ و آهک درآمدی پایدار برای شهرداری کاشان است

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج اصفهان، حسن بخشنده امنیه در هشتادوششمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر ضمن بررسی وضعیت درآمدی شهری و ارائه برنامه های شهرداری در خصوص  درآمدهای پایدار شهرداری کاشان اظهار کرد: کسب درآمد پایدار توسط شهرداری نیازمند مطالعه و پیگیری و برنامه‌ریزی دقیق می باشد.

وی با بیان اینکه در بخش درآمدهای پایدار یکی از کارهای مهم صورت گرفته خرید معدن سنگ آهک است، افزود: شهرداری با خرید این معدن به درآمد پایدار خواهد رسید و اعتبارات لازم برای پروژه‌های عمرانی را به دست می‌آورد.

این مقام مسئول هم چنین عنوان کرد: خرید معدن سنگ‌،آهک که با حمایت فرماندار کاشان در استان صورت گرفت اتفاق خوب و راهگشای تأمین اعتبار پروژه‌های عمرانی است.

شهردار کاشان افزود: با خرید این معدن و طراحی کارخانه آسفالت مکانیز در کنار این معدن،هیچ پیمانکاری تا شعاع ۵۰ کیلومتری حق خرید از معادن اجاره دیگری وجود ندارد و سایر مراکز و نهادها باید مواد مورد نیاز خود را از این معدن خریداری کنند و ۴۰الی ۵۰ سال این شهر میتوان از این معدن و استفاده و بهترین مصالح و اسفالت تولید کرد.

وی در بحث پیمانکاران گفت: یکی از مضرات درآمدپایدار در شهرداری ها پیمانکاران هستند از آنجا که شهر کاشان شهریست که پیمانکار متعدد ندارد بحث رقابت و رقابت پذیری نیز در آن شکل نمی گیرد که این مسئله یک سری پیچیدگی های خاصی ایجاد نموده  که شهرداری موظف شده یک تعداد پیمانکاران را وارد لیست سیاه کند و شهرداری مناطق مختلف شهر کاشان حق انعقاد قرارداد با این پیمانکاران را ندارند.

شهردار کاشان  نبودن روحیه رقابت پذیری پیمانکاران از محدودیت‌های مدیریتی دانست و گفت: این معضل هزینه زیادی به شهرداری در حوزه‌های مختلف تحمیل می‌کند، لذا تلاش می‌شود از نقشه برداری، عمران و تأسیسات بدنه شهرداری استفاده شود که در بخش درآمد پایدار مؤثر است.

بخشنده‌امنیه در بخش جهش تولید مسکن ملی از انعقاد قرارداد بین شهرداری و اداره راه و شهرسازی همکاری و آماده‌سازی ۱۲۵ هکتاری مسکن ملی در کاشان خبر داد و گفت: انعقاد همکاری‌ با اداره راه و شهرسازی وبا همکاری دیگر ارگان‌ها به تأمین هزینه‌های شهرداری کمک می‌کند.

شهردار کاشان

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه