English

همزمان با میلاد امام رضا(ع) صورت گرفت؛

بهره‌‌برداری از پروژه بهسازی میدان ۱۵ خرداد کاشان

پروژه بهسازی میدان 15 خرداد در قالب دوازدهمین نوبت اجرای طرح صدبرگ خدمت همزمان با میلاد امام رضا(ع) به بهره‌برداری رسید.

 بهره‌‌برداری از پروژه بهسازی میدان 15 خرداد کاشان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج اصفهان، شهردار کاشان گفت: بهره‌برداری از این پروژه همزمان با موسم میلاد هشتمین اختر تابناک امامت و ولایت و به عنوان دوازدهمین برگ خدمت صورت پذیرفت.

حسن بخشنده امنیه، تعویض سنگ فرش میدان، بهسازی و فعالسازی آب نماها، تعویض ساعت های موجود در المان مرکز میدان، تعویض جداول دور میدان، بهسازی کاشی های المان ساعت، نورپردازی و  بهسازی فضای سبز میدان را از جمله اقدامات صورت گرفته در این پروژه برشمرد.

وی، با اشاره به هدف اجرای پروژه بهسازی میدان 15 خرداد عنوان کرد: این میدان  به عنوان یکی از میادین اصلی و با قدمت شهر در اثر گذشت زمان، علاوه بر چهره‌ای نامطلوب از مشکلات فنی متعدد رنج می‌برد که ضرورت مرمت و بهسازی آن را دو چندان کرده بود.

شهردار کاشان ، اقدامات انجام گرفته در محدوده بافت اصیل شهر نظیر بهسازی بازارچه سردار، میدان 15 خرداد، احیای معابر تاریخی و... را یادآور شد و بیان کرد: این فعالیت‌ها همچنان ادامه دارد و در آخرین اقدام پروژه بهسازی و بلوک فرش خیابان باب الحوائج(ع) در حال انجام است.

بخشنده امنیه تصریح کرد: تلاش مدیریت شهری برآن است تا با تعریف و اجرای پروژه‌های مختلف در بافت اصیل شهر ضمن حفظ روح اصالت آن، نشاط و پویایی را به کالبد این محدوده ارزشمند تزریق کند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی