English

شهردار کاشان تأکید کرد:

ارتقای کیفیت خدمت‌رسانی با استفاده از تجهیزات به‌روز و شیوه‌های نوین اجرایی

شهردار کاشان با اشاره به رویکرد مدیریت شهری در استفاده از تجهیزات به‌روز و شیوه‌های نوین اجرایی، توسعه ظرفیت‌ها در این حوزه به منظور ارتقای کیفیت‌ خدمت‌رسانی را یک ضرورت دانست.

ارتقای کیفیت خدمت‌رسانی با استفاده از تجهیزات به‌روز و شیوه‌های نوین اجرایی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج اصفهان، حسن بخشنده امنیه در حاشیه آیین رونمایی و بهره‌برداری از دستگاه فلاسک آسفالت بیان کرد: اعتبار صرف شده برای بهره‌برداری از این دستگاه به همراه خودرو بالغ بر 22 میلیارد ریال بوده است.

وی، مخزن دستگاه آسفالت را دارای بیش از 9 تن ظرفیت ذکر و خاطرنشان کرد: این دستگاه که به‌منظور لکه‌گیری و ترمیم استاندارد آسفالت، قابلیت نگهداری آن را به‌صورت گرم در مدت زمان افزون بر 10 ساعت داراست.

شهردار کاشان، افزایش سرعت اجرا، ماندگاری بالا و افزایش عمر مفید آسفالت تا سه سال، کاهش دورریز آسفالت، دسترسی به آسفالت گرم، افزایش بهره‌وری و کیفیت اجرا، کاهش تعداد نیروی انسانی، کاهش تعداد دستگاه‌های مورد نیاز از چند دستگاه به یک دستگاه، بهبود عملکرد و کاهش ترافیک حین اجرا و...را از جمله مزیت‌های این دستگاه برشمرد.

بخشنده امنیه، نازل دمنده باد، شعله افکن، نازل قیر امولسیون، جرثقیل 700 کیلوگرمی، پیکور هیدرولیکی غلتک 600 کیلوگرمی، کاتر برش را از جمله تجهیزات و امکانات این دستگاه عنوان کرد.

وی، تأمین و خرید این دستگاه را بواسطه مطالبات مردمی ثبت شده در سامانه 137، متذکر شد و گفت: با بهره‌برداری از این دستگاه، دغدغه شهروندان در زمینه لکه‌گیری و ترمیم آسفالت به صورت استاندارد و سریع به صورت شایسته پاسخ داده می‌شود.

شهردار کاشان ، با اشاره به نقش آفرینی سازمان عمران و بازآفرینی فضاهای شهری شهرداری برای تأمین و راه‌اندازی دستگاه خاطرنشان کرد: استفاده از قیر امولسیون و دستگاه فلاسک آسفالت به منظور ترمیم آسفالت معابر شهری علاوه بر سرعت اجرا موجب پایداری بیشتر در زمینه بهسازی معابر می‌شود.

بخشنده امنیه در پایان تأکید کرد: یکی از الزامات توسعه، تقویت امکانات سخت‌افزاری و تجهیزات کارآمد است؛ رویکردی که طی این دوره به دنبال تحقق آن در حوزه‌های مختلف به ویژه بخش عمران و نگه‌داشت شهری هستیم.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه