English

شهردار کاشان خبر داد؛

برگزاری جشن "عطر ایثار " به مناسبت روز پرستار در کاشان

شهردار کاشان از برگزاری جشن "عطر ایثار " به مناسبت روز پرستار در کاشان خبر داد.

برگزاری جشن "عطر ایثار " به مناسبت روز پرستار در کاشان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج اصفهان، حسن بخشنده امنیه با اشاره به برگزاری جشن عطر ایثار به مناسبت روز ولادت حضرت زینب(س) و روز پرستارگفت: برنامه‌های متنوعی طی چهار روز و در 9 نقطه شهری در دیار مومنان اجرا می شود.

وی با اشاره به آغاز برنامه‌های این جشن از روز دوشنبه هفتم آذرماه بیان کرد: از ساعت 18 امروز حسینیه فاطمه الزهرا(س) طاهرآباد و مسجد و حسینیه میرغیاث الدین محمد فین علیا میزبان شهروندان خواهد بود.

این مقام مسئول به تداوم برنامه‌های این جشن طی روزهای سه شنبه و چهارشنبه هفته جاری اشاره و تأکید کرد: فرداشب هیئت سجادیه راوند و مسجدالحسین(ع) واقع در چهارراه ورزشگاه فاز دو ناجی آباد به ترتیب از ساعت 18 و 19 محل برگزاری برنامه های این گردهمایی سرورآمیز هستند.

وی میزبانی حسینیه سیدالشهدا واقع در کوچه شفایی خیابان طالقانی و سالن ورزشی صالحین شهرک خاتم الانبیا(ص) در روز چهارشنبه نهم آذرماه از برنامه های جشن عطر ایثار را یادآور شد و افزود: این برنامه ها از ساعت 18 در محل و تاریخ ذکر شده برگزار می شود.

بخشنده امنیه ضمن اشاره به برگزاری جشن عطر ایثار از ساعت 19 روز چهارشنبه هفته جاری در سالن ورزشی شهرک 22 بهمن عنوان کرد: حسینه طوق شیخ رضا واقع در خیابان غیاث الدین جمشید کاشانی از ساعت 18 پنجشنبه دهم آذرماه میزبان برنامه پایانی این اجتماع بهجت آفرین است.

شهردار کاشان با تأکید بر استمرار نگاه عدالت محور مدیریت شهری در زمینه توزیع خدمات و بهره‌مندی‌های فرهنگی خاطرنشان کرد: به دنبال آن هستیم که با توزیع برنامه‌های فرهنگی در سطح نواحی مختلف به ویژه نقاط کم برخوردار، ضمن فراگیری بیشتر جامعه مخاطب، ارائه متوازن و عادلانه خدمات را در مقام عمل محقق سازیم.

شایان ذکر است؛ جشن عطر ایثار به همت سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کاشان با هدف پاسداشت مقام پرستار و همچنین ترویج روحیه نشاط و شادابی میان شهروندان برگزار می‌‎شود.

جشن عطر ایثار

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه