English

محمدحسن بقالان:

سطح مسابقات آتش نشانان کشور در سطح جهانی است

سرداور مسابقات عملیاتی آتش نشانان شرکت ملی گاز ایران گفت: رکوردهای کسب شده در مسابقات عملیاتی آتش نشانان شرکت ملی گاز ایران، نزدیک به مسابقات جهانی است و اگر شرکت کنندگان تمرین بیشتری داشتند زمان بهتری ثبت می‌کردند

سطح مسابقات آتش نشانان کشور در سطح جهانی است
به گزارش خبرگزاری موج خوزستان، محمدحسن بقالان اول روز سه شنبه در حاشیه مسابقات عملیاتی آتش نشانان شرکت ملی گاز ایران که در اهواز برگزار شد بیان کرد: تمام داورانی که در این مسابقات حضور داشتند در رویدادهای جهانی قضاوت کرده و از تجربه بالایی برخوردار هستند.

وی بیان کرد: خوشبختانه سطح مسابقات از نظر نظم و انضباط و عملیات در حد جهانی است و این موضوع بسیار ارزشمند است.

سرداور نهمین دوره مسابقات عملیاتی آتش نشانان شرکت ملی گاز ایران گفت: آیتم های این مسابقات در سطح بین المللی بوده و ورزشکاران عملکرد بسیار خوبی دارند.

وی افزود: تجهیرات به کار برده در این مسابقات مطابق رقابت های جهانی است که نشان می دهد، میزبان به دنبال برگزاری باکیفیت مسابقات است.

رییس آتش نشانی شرکت گاز بیدبلند گفت: این مسابقات نهمین دوره ارزیابی تخصصی آتش نشانان شرکت های گازی کشور است که برای دومین بار به میزبانی شرکت گاز بیدبلند برگزار می شود.

سیدمحمدحسین دیده بان افزود: این رقابت ها قبلا به نام المپیاد آتش نشانان بود که نام آن تغییر کرد؛ در این مسابقات آتش نشانان به خوبی محک خورده و از تجربیات و اطلاعات یکدیگر بهره می برند.

وی گفت: خوشبختانه این دوره از مسابقات به بهترین شکل و در بالاترین سطح در حال برگزاری است.

وی ادامه داد: سال های گذشته برخی از شرکت کنندگان در بحث داوری معترض بودند که این امر موجب شد تا امسال از ۱۵ داور استفاده کنیم. از سیستم ویدیو چک استفاده می کنیم تا جای هیچ اشتباهی نباشد.

دیده بان گفت: آیتم های مسابقات در سطح بین المللی است و همین امر باعث شده تا آتش نشانان کشورمان در رقابت های جهانی افتخارآفرینی کنند.

گفتنی است نهمین دوره مسابقات عملیاتی آتش نشانان شرکت ملی گاز ایران روزهای ۲۰ تا ۲۳ آذر در ورزشگاه تختی اهواز در حال برگزاری است.

نفرات برتر سه تیم نخست این دوره از رقابت ها به مسابقات بین المللی اعزام می شوند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه