English

مدیر کل مخابرات منطقه کردستان گفت :

لازمه های توسعه و رونق اقتصادی وجود شهر هوشمند می باشد

آزاد حکمت گفت :تحقق و اجرای برنامه های شهر هوشمند ضروری و دارای اهمیت است.

 لازمه های توسعه و رونق اقتصادی وجود شهر هوشمند می باشد

به گزارش خبرگزاری موج کردستان، آزاد حکمت با اشاره به نشست‌های مشترک که تا کنون بین شهرداری ها و دستگاه های ذیربط در راستای گسترش همکاری و تحقق شهر هوشمند برگزار شده است، بر اجرایی نمودن برنامه ها و توافقات انجام شده به منظور ایجاد شهر هوشمند و فناوری های دیجیتال در کمترین زمان تاکید کرد.

وی با بیان اینکه پیاده سازی کامل طرح ها و پروژه های شهر هوشمند، بستر ارایه انواع خدمات مبتنی بر IT را فراهم خواهد کرد اظهارداشت:با بهره گیری از این ظرفیت می توانیم شهرهای استان را به شهر هوشمند در ابعاد مختلف فناوری تبدیل کنیم.

وی گستردگی شبکه و ارایه خدماتِ چند محصولی برای شرکت مخابرات ایران و در منطقه را یک مزیت بزرگ دانست وافزود: با وجود اپراتورهای ارایه خدمات ارتباطی، شرکت مخابرات ایران در حوزه های سیار، دیتا و تلفن ثابت با افزایش توانمندی ،همواره برای ارایه خدمات نوین و با کیفیت به مشتریان تلاش می کند.

حکمت خاطر نشان ساخت: مخابرات به عنوان بزرگترین اپراتور ارتباطی در منطقه، با اجرای پروژه های شهر هوشمند، بهترین خدمات را به مشتریان در بستر امن و مطمئن ارایه خواهد کرد.

مدیر مخابرات منطقه کردستان همچنین یادآور شد: وجود شهر هوشمند و هوشمند سازی خدمات شهری، در توسعه و رونق اقتصادی استان و حتی کشور به عنوان یک استان مرزی،نقش بسزایی دارد.

وی به روز شدن دانش درحوزه تکنولوژی و فناوری های نوین مخابراتی و ارتباطی در راستای ارایه خدمات هوشمند، با سرعت بالای تحول و تغییرات را بیان کرد و گفت:بستر سازی و ایجاد زیر ساخت های نوین برای ارایه خدمات آموزشی،فرهنگی، اجتماعی،اقتصادی و … در چنین جوامعی بر کسی پوشیده نیست و باید برای این مهم گام های بلندی برداشته شود.

حکمت افزود: مخابرات با تعامل و مساعدت لازم با دستگاه های خدمات رسان، برای اجرای شبکه فیبر نوری به عنوان تامین کننده زیرساختهای ارتباطیِ شهر هوشمند پروژه های کارشناسی شده را برای استان در دستور کار دارد.  

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه