English

مدیرعامل آبفا استان خبر داد:

اصلاح و توسعه بیش از ۵۰ کیلومتر شبکه های آب شهری و روستایی

محمد فرهاد گفت : طی سالجاری عملیات اصلاح 8.2 کیلومتر و توسعه 21.4 شبکه های آب شهری و اصلاح 7.9 کیلومتر و توسعه 14 کیلومتر شبکه آب روستایی در استان طی سالجاری خبر داد.

اصلاح و توسعه بیش از 50 کیلومتر شبکه های آب شهری و روستایی

به گزارش خبرگزاری خبرگزاری موج کردستان ، مهندس محمد فرهاد با اعلام این مطلب اظهار کرد: بیشترین میزان عملیات اصلاح شبکه آب شهری در تیرماه به میزان 1650 متر و در بخش روستایی در مهرماه به میزان 4 هزار و 70 متر بوده است.

وی افزود: بیشترین میزان اصلاح شبکه آب شهری مربوط به شهرستان سنندج با 4 هزار و 150 متر و بیشترین میزان اصلاح شبکه آب روستایی مربوط به شهرستان دهگلان با یک هزار و 110 متر بوده است.

مدیرعامل شرکت آبفا کردستان خاطرنشان کرد: همچنین در سالجاری تاکنون 21 هزار و 400 متر عملیات توسعه شبکه های آب شهری و 13 هزار و 940 متر نیز عملیات توسعه شبکه های آب روستایی انجام شده است که بیشترین عملیات توسعه شبکه آب شهری در شهرستان مریوان با 9 هزار و 260 متر و بیشترین عملیات توسعه شبکه آب روستایی در شهرستان سنندج با 7 هزار و 500 متر بوده است.

مهندس فرهاد در پایان ابراز امیدواری کرد با اجرای این اقدامات زمینه خدمات رسانی بهتر به شهروندان و همچنین جلب رضایت بیشتر آنها فراهم شود. 

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه