English

سردار پاکباز خبرداد؛

قاچاقچیان مسلح در خرمشهر دستگیر شدند

فرمانده مرزبانی خوزستان از کشف سه قبضه سلاح جنگی کلانشینکف توسط مرزبانان خرمشهر و دستگیری هفت متهم در این رابطه خبر داد.

قاچاقچیان مسلح در خرمشهر دستگیر شدند

به گزارش خبرگزاری موج خوزستان، سردار لطفعلی پاکباز روز دوشنبه بیان کرد: ماموران هنگ مرزی خرمشهر در نتیجه اقدامات اطلاعاتی گسترده از قصد قاچاقچیان مبنی بر ورود محوله سلاح و مهمات از طریق مرزهای خوزستان آگاه شده و بلافاصله بررسی موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

وی افزود: در نتیجه تلاش ۴۸ ساعته مرزبانان با همکاری کارکنان انتظامی شهرستان خرمشهر و سربازان گمنام امام زمان(عج) و پس از اجرای گشت و کمین‌ نامحسوس و پایش دقیق منطقه در مرز و پس از ورود قاچاقچیان به خانه‌ای در روستای مرزی، آنها شناسایی و با هماهنگی و مجوز مقام قضایی، پس از ورود به این منزل، سه نفر ایرانی و چهار نفر تبعه عراقی دستگیر شدند.

سردار پاکباز بیان کرد: در این عملیات پیچیده در بازرسی از محل اختفا قاچاقچیان تعداد سه قبضه سلاح جنگی کلانشینکف به همراه ۲ تیغه خشاب و ۵۵۰ عدد فشنگ جنگی کلانشینکف و ۱۵۰ عدد فشنگ جنگی کلت کشف شد.

وی با بیان اینکه پرونده‌ای در این خصوص تشکیل و متهمان همراه کشفیات برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شدند، گفت:قاچاقچیان، سودجویان و سوداگران مرگ بدانند امروز به لطف همبستگی مرزبانان و دستگاه‌های امنیتی و اطلاعاتی استان و مرزنشینان، مرزهای آبی و خاکی خوزستان بیش از همیشه برای متخلفان ناامن شده و اجازه هیچ گونه اعمال سودجویانه در مرز را نخواهیم داد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه