English

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کرمانشاه:

هیچ چیز مانند هنر و هنرمند نمی‌تواند حال خوب به جامعه تزریق کند

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کرمانشاه گفت: زمانی کسی می تواند ادعای وطن دوستی و عشق به میهن و سرزمین و مردمان آن را کند که تمام تلاشش را برای خدمت به آنها بکار گیرد.

هیچ چیز مانند هنر و هنرمند نمی‌تواند حال خوب به جامعه تزریق کند

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج کرمانشاه، علی صفدری، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه در مراسم اختتامیه سی و چهارمین جشنواره تئاتر استان کرمانشاه، با بیان اینکه هیچ چیز به مانند هنر و هنرمند نمی‌تواند حال خوب به جامعه تزریق کند، گفت: زمانی کسی می تواند ادعای وطن دوستی و عشق به میهن و سرزمین و مردمان آن را کند که تمام تلاشش را برای خدمت به آنها بکار گیرد.

وی افزود: یک هنرمند زمانی می تواند دین خود را به وطن و مردمان سرزمینش ادا کند که تمام تلاش خود را برای ایجاد حال خوب برای مردمان سرزمین خود بکار گیرد.

صفدری تاکید کرد: همه باید به این درک برسند که هیچ کشور بیگانه ای خیر و خوبی برای کشور دیگر را نمی خواهد و مثال های حال حاضر این موضوع وضعیتی است که در کشورهای اکراین، سوریه و عراق شاهد هستیم.

وی افزود: این میان تنها کسی که دلسوز کشور است مردمان خود آن کشور هستند و این میان هنرمندان می‌توانند نقش مهمی ایفا کرده و حال و هوای خوب برای مردمان کشورشان ایجاد کنند.

صفدری با اشاره به نقش موثر تئاتر در انتقال فرهنگ، گفت: تئاتر یکی از راه های مهم برای فرهنگسازی در یک جامعه است که متاسفانه نتوانسته‌ایم به خوبی از آن بهره ببریم.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه گفت: چندسالی است که در حق تئاتر کرمانشاه بی مهری شده و امیدواریم بتوانیم این وضعیت را به سرعت بهبود بخشیده و تئاتر کرمانشاه را به جایگاه واقعی آن برگردانیم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه