English

کارشناس هواشناسی اصفهان خبر داد؛

ورود سامانه بارشی از امشب به استان اصفهان

کارشناس اداره کل هواشناسی استان اصفهان از ورود سامانه ناپادیار بارشی از شامگاه امروز به استان اصفهان خبر داد.

ورود سامانه بارشی از امشب به استان اصفهان

ابراهیم هنرمند در گفت‌وگو با خبرنگار موج اصفهان، با اشاره به ورود سامانه بارشی از شامگاه امروز به  اصفهان گفت: این سامانه بارشی ناپایدار تا روز یکشنبه ۲۲ آبان در بیشتر مناطق استان فعال است.

 وی اضافه کرد: از فردا جمعه فعالیت این سامانه بارشی در مناطق غرب استان اصفهان آغاز می‌شود و فعالیت این سامانه  بارشی روز شنبه در نیمه شمالی استان ادامه می یابد.

این کارشناس هواشناسی با بیان اینکه بارش برف در ارتفاعات و مناطق سردسیر استان دور از انتظار نیست، ادامه داد:  در غرب، شمال و جنوب استان بارش‌های پیش رو از شدت بیشتری برخوردار خواهد بود.

هنرمند با اشاره به  فعال بودن سامانه بارشی تا روز یکشنبه در استان گفت: در شهر اصفهان بارش باران  از بعد از ظهر جمعه پیش بینی می شود که به صورت رگبارهای پراکنده تا بامداد شنبه ادامه خواهد داشت.

کارشناس اداره کل هواشناسی استان اصفهان افزود: بیشینه دمای هوا در گرم‌ترین ساعات امروز اصفهان۲۰  درجه سانتیگراد بالای صفر و کمینه آن بامداد فردا ۶ درجه سانتیگراد بالای صفر پیش‌بینی می‌شود.

هنرمند بیان داشت: در شبانه روز آینده  شهرستان خوروبیابانک با دمای ۲۳ درجه سانتیگراد بالای صفر گرم ترین  و فرودگاه اصفهان با دمای ۲ درجه سانتیگراد بالای صفر سردترین نقاط استان پیش بینی می شود.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه