English

مهرداد حسن زاده هشدار داد؛

هرمزگان آخر هفته بارانی است

مدیرکل مدیریت بحران استانداری هرمزگان از فعالیت یک سامانه بارشی موسمی در استان خبرداد و گفت: مردم به توصیه‌های صادر شده از سوی ستاد بحران استان توجه کرده و از صعود به ارتفاعات و تردد در حاشیه رودخانه‌های فصلی پرهیز کنند.

هرمزگان آخر هفته بارانی است

به گزارش خبرگزاری موج هرمزگان، مهرداد حسن زاده مدیرکل مدیریت بحران استانداری هرمزگان اظهار داشت: در روزهای گذشته ما یک هشدار سطح نارنجی هواشناسی صادر کردیم چرا که طی این هفته یک سامانه بارشی موسمی وارد استان شده و اکثر مناطق استان را درگیر می‌کند.

وی افزود: از شب گذشته فعالیت این سامانه بارشی در بخش‌هایی از شهرستان حاجی‌آباد در شمال استان و شهرستان بستک در غرب استان آغاز شده، در حاجی‌آباد بارش تگرگ در سیرمند  و روستاهای مرکزی این شهرستان شاهد بودیم.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری هرمزگان گفت: شب گذشته در شهرستان بستک نیز بارش بیش از 46 میلیمتر باران، برق شهرستان قطع شد و خساراتی نیز برجای گذاشته شد که در حال ارزیابی خسارات هستیم.

وی با تاکید بر اینکه عمده فعالیت این سامانه بارشی در روزهای چهارشنبه، پنج‌شنبه و جمعه خواهد بود تصریح کرد: مهم ترین مناطقی که تحت تاثیر این سامانه قرار خواهند گرفت مناطق شرقی، شمالی و غربی و برخی مناطق مرکزی استان است که فعالیت بیشتر در سمت غرب استان دور از انتظار نیست.

حسن زاده با اشاره به اینکه ممکن است بارندگی در مناطق زلزله‌زده استان نیز وجود داشته باشد گفت: تمهیدات لازم برای این مسئله اندیشیده شده است.

وی ادامه داد: در این مدت توصیه می‌کنیم مردم به هشدارهای صادره توجه لازم را داشته باشند، با فعالیت این سامانه ما احتمالا شاهد روان‌آب و سیلاب و طغیان رودخانه‌های فصلی باشیم و در ساعات بعد از ظهر نیز تندبادهای لحظه‌ای امکان آسیب زدن به سازه‌های سبک را خواهند داشت.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری هرمزگان گفت: از مردم استان می‌خواهیم از تردد در حاشیه رودخانه‌های فصلی و صعود به ارتفاعات و محل چرای دام اجتناب کنند و تمهیدات لازم برای سفرهای دریایی نیز اندیشیده شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه