English

فعالیت سامانه بارشی در خراسان رضوی

کارشناس پیش بینی اداره کل هواشناسی خراسان رضوی بیان کرد: از ساعات پایانی امروز تا اواسط هفته آینده علاوه بر افزایش تدریجی دمای هوا، وزش باد در استان نیز شدت خواهد داشت.

فعالیت سامانه بارشی در خراسان رضوی

به گزارش خبرگزاری موج خراسان رضوی، زهرا عنایتی کارشناس پیش بینی اداره کل هواشناسی خراسان رضوی در خبری اعلام کرد: از شب گذشته بارش باران بهاری در ۶ ایستگاه هواشناسی استان گزارش شده و تقریبا بخش قابل توجهی از شهرستانهای این منطقه را فرا گرفته است.

عنایتی در ادامه تصریح کرد: بیشترین میزان بارندگی در قوچان با ۱۰ میلی متر، درگز با ۴.۶ میلی متر و مشهد با سه میلی متر رخ داده است.

وی همچنین متذکر شد: امروز و در انتهای فعالیت سامانه بارشی ، آسمان استان گاه با افزایش ابرناکی همراه با بارشهای رگباری توام با رعد و برق در نواحی شمالی و بخشهای مرکزی همراه خواهد بود جاری شدن روان آبها نیز در این مناطق محتمل است.

کارشناس اداره کل هواشناسی خراسان رضوی اظهار کرد: از ساعات پایانی امروز تا اواسط هفته آینده علاوه بر افزایش تدریجی دمای هوا، وزش باد در استان گاه شدید و در برخی مناطق توام با گرد و خاک همراه با کاهش کیفیت هوا و دید با احتمال بروز خسارت در خراسان رضوی پیش بینی می شود.

وی یادآور شد: طی ۲۴ ساعت گذشته قوچان با حداقل ۱۰ درجه بالای صفر خنک‌ترین و مه ولات با حداکثر ۳۴ درجه بالای صفر گرمترین نقاط خراسان رضوی بودند و دمای هوا در مشهد نیز بین ۱۵ تا ۲۷ درجه سانتیگراد بوده است.

کارشناس پیش بینی اداره کل هواشناسی خراسان رضوی در ادامه افزود: حداقل دمای هوای مشهد امروز ۱۳ درجه و حداکثر دمای آن به ۲۵ درجه بالای صفر خواهد رسید.

عنایتی در خاتمه خاطرنشان کرد: طی ۲۴ ساعت گذشته سرعت وزش باد در سرخس به ۷۲ کیلومتر در ساعت و در سبزوار به ۶۵ کیلومتر در ساعت رسید.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه