English

ابراهیم نصری:

لغزندگی جاده های خراسان رضوی بدلیل بارش باران

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان رضوی بیان کرد: جاده کوهستانی درگز - قوچان و جاده سبزوار-اسفراین نیز تحت تاثیر بارش باران است.

لغزندگی جاده های خراسان رضوی بدلیل بارش باران

به گزارش خبرگزاری موج خراسان رضوی، ابراهیم نصری مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان رضوی در خبری اعلام کرد: بر اساس اعلام راهداران و سامانه‌های نظارتی، بارش باران از صبح امروز یکشنبه در مسیر‌های اصلی استان موجب لغزندگی سطح این جاده‌های پرتردد شده است.

نصری در ادامه این خبر اضافه کرد: هم اکنون بارش پراکنده باران در مسیر‌های قوچان-چناران، نیشابور -سبزوار و باغچه -تربت حیدریه به ویژه در گردنه‌های خماری و سبز موجب لغزندگی این مسیر‌ها شده است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان رضوی همچنین افزود: جاده کوهستانی درگز - قوچان در محدوده گردنه تیوان و جاده سبزوار-اسفراین در محدوده گردنه بیدبرغمد نیز تحت تاثیر بارش باران است.

نصری در خاتمه عنوان کرد: بر اساس اعلام مرکز پیش‌بینی اداره کل هواشناسی خراسان رضوی و نقشه‌های هواشناسی، فعالیت سامانه بارشی که از دیشب فعال شده طی امروز و فردا (دوشنبه) در همه نقاط استان به ویژه نیمه شمالی به شکل بارش باران و گاهی نیز به صورت رگبار و همراه با رعد و برق تداوم خواهد یافت.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه