English

ابراهیم نصری:

جاده های خراسان رضوی مه گرفته و لغزنده است

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان رضوی بیان کرد: بر اساس اعلام مرکز پیش‌بینی هواشناسی خراسان رضوی سامانه ناپایدار که از دیروز با بارش برف و باران این استان را تحت تاثیر قرار داده است.

جاده های خراسان رضوی مه گرفته و لغزنده است

به گزارش خبرگزاری موج خراسان رضوی، ابراهیم نصری مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان رضوی در خبری اعلام کرد: بر اساس گزارش راهداران و سامانه‌های نظارتی پدیده مه‌گرفتگی و بارش باران در برخی جاده‌های این استان موجب کاهش دید افقی رانندگان و لغزندگی سطح جاده‌ها شده است.

نصری همچنین در ادامه این خبر تصریح کرد: هم اکنون مه گرفتگی در گردنه تیوان جاده‌ درگز - قوچان و گردنه شریف آباد جاده باغچه - نیشابور موجب کاهش دید افقی در این مسیرها شده است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان رضوی افزود: ترافیک در جاده های خراسان رضوی عادی و روان است و بارش باران خفیف نیز در بخش احمد آباد شهرستان مشهد و جاده‌های مشهد - نیشابور و مشهد - فریمان موجب لغزندگی سطح این جاده‌ها شده است.

نصری یادآور شد: بر اساس اعلام مرکز پیش‌بینی هواشناسی خراسان رضوی سامانه ناپایدار که از دیروز با بارش برف و باران این استان را تحت تاثیر قرار داده است امروز با کاهش دمای هوا و پدیده مه گرفتگی بر استان اثر خواهد گذاشت و سه‌شنبه شب از مرزهای شرقی استان خارج خواهد شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه