English

ابراهیم نصری:

جاده‌های استان خراسان رضوی به دلیل بارش باران لغزنده است

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان رضوی بیان کرد: آغاز فعالیت سامانه بارشی عصر دیروز بوده و در این پیش‌بینی علاوه بر بارش رگباری، افزایش شدت وزش باد همراه با گرد و خاک است.

جاده‌های استان خراسان رضوی به دلیل بارش باران لغزنده است

به گزارش خبرگزاری موج خراسان رضوی، ابراهیم نصری مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان رضوی در خبری اعلام کرد: بیشتر جاده‌های این استان به دلیل بارش باران لغزنده است.

نصری در ادامه این خبر اضافه کرد: بر اساس اعلام راهداران و سامانه‌های نظارتی، جاده‌های شهرستان‌های تایباد، تربت‌جام، خواف، باخرز، رشتخوار، زاوه، مه‌ولات، کاشمر، فریمان و بخش احمد آباد مشهد تحت تاثیر بارش باران قرار دارند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان رضوی همچنین افزود: هم اکنون بارندگی در آزادراه باغچه - مشهد و جاده بردسکن - سبزوار موجب لغزندگی این جاده‌ها شده است.

وی در ادامه تاکید کرد: علاوه بر آن بارش برف پراکنده در گردنه خماری جاده باغچه - تربت‌حیدریه گزارش شده است و رفت و آمد در سایر جاده‌های خراسان رضوی  به صورت عادی و روان جریان دارد.

 نصری در خاتمه یادآور شد: طبق اعلام اداره کل هواشناسی خراسان رضوی آغاز فعالیت سامانه بارشی عصر دیروز بوده و در این پیش‌بینی علاوه بر بارش رگباری، افزایش شدت وزش باد همراه با گرد و خاک و احتمال بروز خسارت در استان بویژه در نیمه جنوبی آن و کاهش سه تا پنج درجه‌ای دما و احتمال اختلال در فعالیت شبکه حمل و نقل استان اعلام شده است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه