English

بارش برف و باران در جاده های خراسان رضوی

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان رضوی بیان کرد: بارش برف در سرتاسر جاده های مسیر قوچان گزارش شده است و پیش بینی می شود بارش برف به دیگر جاده های استان گسترش یابد.

بارش برف و باران در جاده های خراسان رضوی

به گزارش خبرگزاری موج خراسان رضوی، ابراهیم نصری مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان رضوی در خبری اعلام کرد: بر اساس اعلام راهداران و سامانه‌های نظارتی، بارش برف و باران از صبح امروز، سه شنبه در جاده‌های استان به‌ویژه در مناطق شمالی آغاز شده است.

نصری در ادامه این خبر اظهار کرد: هم اینک بارش برف در سرتاسر جاده قوچان به درگز و همچنین مسیر قوچان به چکنه گزارش شده است و پیش بینی می شود بارش برف به دیگر جاده های استان گسترش یابد.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان رضوی همچنین اضافه کرد: ریزش باران نیز در بزرگراه ها و جاده های ارتباطی شهرستان های قوچان، چناران، مشهد، تربت جام، صالح آباد، فریمان و جغتای موجب لغزندگی سطح این محورها شده است.

وی تصریح کرد: در حال حاضر مه غلیظ در آزادراه مشهد- باغچه، جاده های مشهد - سرخس در محدوده گردنه مزداوند، مشهد- فریمان، باغچه - تربت حیدریه، باغچه - نیشابور و برخی مسیرهای ارتباطی قوچان و طرقبه و شاندیز، دید افقی رانندگان را تحت تاثیر  قرار داده است.

نصری در خاتمه خاطرنشان کرد: براساس گزارش اداره‌ کل هواشناسی خراسان رضوی، پس از فعالیت سامانه بارشی که از روز جمعه این استان را به شکل بارش باران فراگرفته بود، سامانه بارشی دیگری از امروز، سه شنبه، با بارش برف بر نیمه شمالی و ارتفاعات استان خیمه خواهد زد. 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه