English

سرهنگ حسین میش مست:

جاده‌های خراسان رضوی به علت برف و باران لغزنده است

رییس پلیس راه خراسان رضوی بیان کرد: همچنین برف پراکنده هم گزارش شده است و از رانندگان درخواسته می شود در این محور‌ها با رعایت نکات ایمنی و سرعت مطمئنه رانندگی کنند.

جاده‌های خراسان رضوی به علت برف و باران لغزنده است

به گزارش خبرگزاری موج خراسان رضوی، سرهنگ حسین میش مست رییس پلیس راه خراسان رضوی در خبری اعلام کرد: لغزندگی جاده‌های استان در پی بارش برف و باران  و هم اکنون همه محور‌های خراسان رضوی باز است و رفت و آمد در آن انجام می‌شود.

سرهنگ میش مست در ادامه این خبر افزود: در حال حاضر در مسیر مشهد، آزادراه شهید شوشتری، نیشابور، تربت حیدریه، فریمان، تایباد، کلات، سرخس، قوچان، جوین، جغتای، سرولایت، بردسکن و سبزوار بارش‌ها به صورت برف است و در سایر جاده‌های خراسان رضوی  نیز بارش باران وجود دارد.

رییس پلیس راه خراسان رضوی همچنین یادآور شد: شب گذشته مسیر‌های قوچان-درگز، سبزوار- جوین-جغتای- خوشاب و کمربندی چناران به دلیل بارش شدید برف مسدود شده بود که از صبح امروز این مسیر‌ها بازگشایی شد

وی همچنین متذکر شد: هم اکنون محور‌های باغچه- تربتمه و کاهش دید در بعضی محور‌های خراسان رضوی حیدریه، قوچان- درگز، مشهد – کلات به ویژه گردنه گوجگی و سرخس – مشهد به ویژه گردنه مزداوند با مه غلیظ و کاهش دید روبروست.

سرهنگ میش مست تاکید کرد: از محور باغچه – تربت حیدریه برف پراکنده هم گزارش شده است و از رانندگان درخواسته می شود در این محور‌ها با رعایت نکات ایمنی و سرعت مطمئنه رانندگی کنند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه