English

بارش برف و باران در نوار شرقی کشور

رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا از بارش باران و برف و کاهش دما در نوار شرقی کشور طی امروز خبر داد.

بارش برف و باران در نوار شرقی کشور

به گزارش خبرگزاری موج، صادق ضیائیان اظهار کرد: بر اساس تحلیل آخرین نقشه‌های پیش یابی سامانه بارشی که طی روزهای گذشته در کشور فعال بود، امروز به نوار شرقی کشور کشیده خواهد شد  و سبب ابرناکی و بارش باران و برف، وزش باد و کاهش دما در این مناطق خواهد شد.

وی با بیان اینکه بارش در جنوب خراسان جنوبی و برخی مناطق مرکزی سیستان و بلوچستان شدت خواهد داشت، در عین حال این را هم گفت که این سامانه بارشی در بعد از ظهر از شرق کشور خارج می‌شود.

به گفته رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا از روز جمعه تا دوشنبه در غالب مناطق کشور جوی آرام پیش بینی می‌شود که در شهرهای پر جمعیت و صنعتی باعث افزایش غلظت آلاینده‌های جوی و کاهش کیفیت هوا در اوایل هفته آینده خواهد شد.

ضیائیان افزود: روزهای شنبه و یکشنبه برای سواحل دریای خزر ابرناکی و بارش خفیف پیش‌بینی می‌شود و بعد از ظهر دوشنبه سامانه بارشی از غرب وارد کشور شده و به تدریج نیمه غربی کشور را تحت تاثیر خود قرار خواهد داد.

به گفته وی امروز خلیج فارس و دریای عمان مواج است.

رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا درباره وضعیت جوی تهران طی دو روز آینده اظهار کرد: آسمان تهران فردا (۱۷ دی‌ماه) صاف همراه با غبار محلی با حداقل دمای سه و حداکثر دمای ۱۰ درجه سانتیگراد و طی شنبه (۱۸ دی‌ماه) کمی ابری تا نیمه ابری و غبارآلود با حداقل دمای چهار و حداکثر دمای ۱۱ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.

ضیاییان در پایان اظهار کرد: طی امروز و فردا (۱۶ و ۱۷ دی‌ماه) بندرعباس با دمای ۲۲ درجه سانتیگراد گرم‌ترین و ارومیه با دمای ۴ درجه سانتیگراد سردترین مراکز استان‌ کشور هستند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه