English

زهرا آهنگرزاده:

پیش بینی وزش باد و باران برای خراسان رضوی

کارشناس مرکز پیش‌بینی هواشناسی خراسان رضوی بیان کرد: برای ۲ روز آینده در خراسان رضوی جوی پایدار پیش بینی می‌شود به طوری که از ظهر فردا روند افزایشی دما در سطح استان آغاز می‌شود.

پیش بینی وزش باد و باران برای خراسان رضوی

به گزارش خبرگزاری موج خراسان رضوی، زهرا آهنگرزاده کارشناس مرکز پیش‌بینی هواشناسی خراسان رضوی در خبری اعلام کرد: براساس تحلیل نقشه‌های آینده‌نگری و تصاویر ماهواره‌ای، آسمان در بخش هایی از شمال و شرق استان نیمه ابری تا تمام ابری است به طوری که در برخی نواحی شمالی شاهد بارش باران هستیم.            

آهنگرزاده هم چنین تصریح کرد: پدیده قابل ذکر دیگر وزش باد است که در برخی نواحی شرقی از جمله تایباد همراه با گرد و خاک خواهد بود.

کارشناس مرکز پیش‌بینی هواشناسی خراسان رضوی افزود: پیش بینی می شود تا عصر امروز، وزش باد شدید شکل بگیرد که در مناطق باد خیز جنوب و شرق استان موجب ایجاد گرد و خاک، کاهش دید و کیفیت همراه با بروز خسارت پیش بینی می‌شود.

وی متذکر شد: امروز در ارتفاعات هزار مسجد احتمال رگبار پراکنده باران وجود دارد که از ساعات شب به تدریج از شدت ناپابداری و سرعت وزش باد کاسته می‌شود.

کارشناس مرکز پیش‌بینی هواشناسی خراسان رضوی تاکید کرد: برای ۲ روز آینده در خراسان رضوی جوی پایدار پیش بینی می‌شود به طوری که از ظهر فردا روند افزایشی دما در سطح استان آغاز می‌شود.

وی یادآور شد: طی ۲۴ ساعت گذشته دمای هوای مشهد بین پنج تا ۲۱ درجه سلسیوس در نوسان بوده است و پیش بینی می‌شود دمای هوای مشهد در گرم‌ترین ساعات امروز به ۱۰ درجه سانتیگراد برسد.

آهنگرزاده خاطر نشان کرد: در این مدت ریوش با کمینه دمای هوا ی صفر درجه و تایباد با بیشینه دمای هوای ۲۶ درجه سلسیوس به ترتیب سردترین و گرم‌ترین شهرهای خراسان رضوی بوده‌اند، این در حالی است که بیشترین سرعت وزش باد در استان از بردسکن با ۶۱ کیلومتر بر ساعت گزارش شده است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه