English

افزایش ۱ تا ۳ درجه‌ای دما در هرمزگان

به لحاظ دمایی در مقایسه با روز گذشته افزایش 1 تا 3 درجه ای دما مورد انتظار است.

افزایش 1 تا 3 درجه‌ای دما در هرمزگان

به گزارش خبرگزاری موج هرمزگان، بنا بر اعلام اداره کل هواشناسی هرمزگان ، طی روز جاری با تداوم  فعالیت سامانه ی فصلی در  ساعات بعدازظهر در ارتفاعات استان ناپایداری وضعیت جوی پیش بینی می شود. 

در ساعات صبحگاهی در غالب نقاط استان، شرایط جوی و دریایی نسبتا آرام و در جزایر خلیج فارس با مه صبحگاهی و در طول روز با غبار محلی پیش بینی می شود.

در ساعات بعد ازظهر با رشد ابرهای همرفتی در ارتفاعات استان رگبار موقتی باران و رعد و برق و افزایش لحظه ای سرعت باد مورد انتظار است، احتمال تقویت  بارش در پاره‌ای نقاط از شهرستان بشاگرد و وقوع تگرگ و سیلابی شدن موقت رودخانه های فصلی دور از انتظار نخواهد بود.

توصیه می شود از قرارگیری در حریم رودخانه های فصلی خودداری شود.

خلیج فارس در محدوده ی سواحل استان، نسبتا آرام و در مناطق فراساحل غربی جزیره ی لاوان با وزش بادهای نسبتا شدید شمال غربی نسبتا مواج خواهد بود، بنابراین توصیه می شود، تردد کشتی های تجاری به سمت بوشهر و خوزستان با احتیاط صورت پذیرد.

از اواخر شب و طی روز دوشنبه وزش بادهای نسبتا شدید جنوب شرقی، سبب مواج شدن دریای عمان و تنگه هرمز خواهد شد، به طوری که سرعت باد در سواحل جاسک تا شرق تنگه هرمز تا نزدیک به 40 کیلومتر بر ساعت خواهد رسید.

به لحاظ دمایی در مقایسه با روز گذشته افزایش 1 تا 3 درجه ای دما مورد انتظار است، از روز دوشنبه با افزایش رطوبت نسبی هوا، از میزان دمای هوا در طول روز کاسته خواهد شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه