English

فرمانده انتظامی نکا خبر داد؛

دستگیری کلاهبردار میلیاردی در نکا

فرمانده انتظامی شهرستان نکا از دستگیری کلاهبردار میلیاردی با شیوه و شگرد معاملات صوری خودرو، با استفاده از روشهای متقلبانه و جلب اعتماد در آن شهرستان خبر داد.

دستگیری کلاهبردار میلیاردی در نکا

به گزارش خبرگزاری موج مازندران، سرهنگ قاسم عزیزی فرمانده انتظامی شهرستان نکا با اعلام این خبر اظهار داشت: در پی مراجعه و ارائه مرجوعه ای قضائی مبنی بر کلاهبرداری میلیاردی توسط فردی سابقه دار از شهروندان، موضوع در دستور کار مأموران قرار گرفت.

وی ادامه داد: مأموران در اجرای دستور قضائی مبنی بر جلب در این پرونده با انجام اقدامات پلیسی موفق به شناسایی مخفیگاه متهم و دستگیری وی در یک عملیات ضربتی غافلگیرانه شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان نکا تصریح کرد: متهم در تحقیقات و بازجویی های به عمل آمده به 9 فقره کلاهبرداری دیگر از شهروندان در اقصی نقاط کشور با روش اغفال مشتریان و انجام معامله صوری خودرو و جلب اعتماد آنها و معرفی خود به عنوان یکی از ملاکین این منطقه و پرداخت سود مناسب و مشارکت و در فروش بدون پرداخت پولی خودرو را قولنامه و با وعده دروغین از آنها تحویل می گرفت، اعتراف کرد.

وی خاطرنشان ساخت: متهم که دارای سابقه کلاهبرداری های متعدد در سایر استان های کشور نیز می باشد با دستور مرجع قضائی روانه زندان شد.

سرهنگ عزیزی در پایان ضمن هشدار به شهروندان در انجام معاملات به خصوص معاملات خودرو از آنان خواست ضمن استعلام از شخص و خودرو مورد معامله، با رعایت هشدارهای پلیسی همواره مراقب افراد شیاد و کلاهبردار باشند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه