English

جانشین معاون هماهنگ کننده ناجا:

صدور روادید در مهران و شهرهای مرزی انجام نمی شود

جانشین معاون هماهنگ کننده ناجا تاکید کرد: در مهران و شهرهای مرزی به هیچ وجه روادید صادر نخواهد شد.

صدور روادید در مهران و شهرهای مرزی انجام نمی شود

به گزارش خبرگزاری موج، سردار محسن فتحی‌زاده در دومین جلسه قرارگاه مقدم اربعین که معاونان و روسای پلیس‌های تخصصی ناجا حضور داشتند، اظهار کرد: مدیریت جمعیت و جلوگیری از ازدحام و تجمع در پایانه‌های مرزی مهمترین اولویت و برنامه پلیس در روزهای آینده بوده و باید نقاط قوت تقویت و نقاط ضعف در اسرع وقت مرتفع و حل شوند.

وی با اشاره به صدور بیش از یک میلیون و ۸۰۰ هزار روادید برای سفر اربعین در سراسر کشور تصریح کرد: تا روز گذشته تعداد ۶۰۰ هزار زائر از مرزهای زمینی و هوایی کشور به مقصد عتبات عالیات عبور کردند.

سردار فتحی زاده با تاکید بر اینکه در مهران و شهرهای مرزی به هیچ وجه روادید صادر نخواهد شد، گفت: در روزهای گذشته افرادی بودند که بدون روادید به پایانه مرزی مهران مراجعه کردند که توسط نیروهای مستقر در پایانه به شهرهای خودشان عودت داده شدند.

جلوگیری از ورود افراد فاقد گذرنامه و روادید

فرمانده قرارگاه اربعین با بیان اینکه در مدخل ورودی استان ایلام ایستگاه‌های سیار پلیس مستقر شده و از ورود افراد فاقد گذرنامه و روادید جلوگیری خواهند کرد، عنوان کرد: در چند روز آینده از زائران عزیز انتظار داریم که مدیریت سفر داشته و به تدریج جهت عزیمت به سفر معنوی اربعین به پایانه‌های مرزی سه گانه مهران، چذابه و شلمچه مراجعه کنند.

بر اساس اعلام پلیس استان ایلام، جانشین معاون هماهنگ کننده در پایان به زائران حسینی (ع) توصیه کرد: در طول سفر اربعین به هشدارهای پلیسی توجه کرده و هنگام عبور از گیت‌های مشخص شده با ماموران همکاری لازم داشته باشند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه