English

سردار غلامرضا جعفری خبرداد؛

رهایی گروگان در کمتر از یک ساعت در رودان

فرمانده انتظامی هرمزگان از اشرافیت اطلاعاتی و توان بالای عملیاتی تکاوران پلیس استان و رهایی گروگان در کمتر از یک ساعت در شهرستان رودان خبر داد.

رهایی گروگان در کمتر از یک ساعت در رودان

به گزارش خبرگزاری موج هرمزگان، سردار غلامرضا جعفری فرمانده انتظامی هرمزگان در تشریح جزئیات این خبر اظهارداشت: برابر اعلام مرکز فوریت های پلیسی 110 رودان مبنی بریک فقره آدم ربایی به آدرس روستای وزیری از توابع شهرستان رودان، بلافاصله کارآگاهان زبده پلیس به محل اعلامی اعزام شدند.

وی افزود: با اعزام مأموران به محل مشخص شد یک دستگاه خودروی سواری پژو با چهار سرنشین به همراه یک دستگاه موتورسیکلت با دو ترک نشین که یکی از آنان مسلح به اسلحه جنگی بوده به داخل باغ آمده و فرد گروگان را به همراه ماشین پارس سفید رنگ ربوده و به سمت شهر رودان حرکت کرده اند.

سردار جعفری اظهار داشت: طی تحقیقات به عمل آمده توسط کارآگاهان پلیس آگاهی و اظهارات شاهدین فرد آدم ربا که صورت خود را نپوشانده بود شناسایی و مشخص شد نامبرده به انگیزه اختلاف حساب اقدام به آدم ربایی نموده که تلاش برای رهایی فرد ربوده شده و دستگیری عاملین گروگانگیری در دستور کار قرار گرفت. 

فرمانده انتظامی هرمزگان با اشاره به اعلام آماده باش کامل به یگان ها و اجرای فوری طرح مهار در سطح شهرستان و کلیه محورهای مواصلاتی گفت: در کمتر از یک ساعت با اشراف اطلاعاتی و اقدامات تخصصی، عاملین آدم ربایی و محل نگهداری گروگان مورد شناسایی قرار گرفتند.

این مقام ارشد انتظامی استان با اشاره به اینکه بلافاصله اکیپی متشکل از تکاوران پلیس به محل نگهداری گروگان و آدم ربایان اعزام شدند، تصریح کرد: پس از انجام عملیات روانی و با رایزنی بزرگان و ریش سفیدان، آدم ربایان که عرصه را بر خود تنگ دیده بودند با رها نمودن گروگان از محل متواری شدند.

سردار جعفری با اشاره به اینکه فرد ربوده شده صحیح و سالم آزاد و به آغوش خانواده بازگشت، خاطرنشان کرد: باتوجه به شناسایی فرد رباینده و سایر هم‌دستانش، اقدامات پلیسی جهت دستگیری آنان در دستور کار مأموران قرار دارد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه