English

سردار غلامرضا جعفری خبرداد؛

پایان کار باند حرفه‌ای سارقان منزل با کشف ۹ فقره سرقت در هرمزگان

فرمانده انتظامی هرمزگان از انهدام باند حرفه ای چهارنفره سارقان منزل و مشاعات ساختمان با اشرافیت پلیس در بندرعباس خبر داد وگفت: متهمان تاکنون به 9 فقره سرقت معترف شده اند.

پایان کار باند حرفه‌ای سارقان منزل با کشف 9 فقره سرقت در هرمزگان

به گزارش خبرگزاری موج هرمزگان، سردار غلامرضا جعفری فرمانده انتظامی هرمزگان در تشریح این خبر بیان داشت: درپی وقوع چندین فقره سرقت منزل در سطح شهرستان بندرعباس به شیوه توپی زنی و تخریب درب‌های منازل ویلایی، مراتب به صورت ویژه در دستور کارکارآگاهان پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

وی با بیان اینکه سارقان حرفه‌ای بوده و کمترین ردی از خود در صحنه سرقت به جا نمی گذاشتند، افزود: کارآگاهان پلیس آگاهی با اشرافیت کامل و پس از انجام اقدامات فنی و پلیسی موفق به شناسایی خودرو پژو 206 استفاده شده در سرقت‌ها شده و موفق شدند خودروی مذکور را در حالی که به همراه چهار متهم پرونده قصد خروج از استان داشتند، در عملیاتی غافلگیرانه متوقف و سرنشینان نیز دستگیر و به پلیس آگاهی منتقل کنند.

سردار جعفری با اشاره به اینکه در بازرسی از خودرو و مخفیگاه سارقان، انواع اموال مسروقه شامل بیش از 300 گرم طلاجات، ساعت های لوکس، وسایل منزل و غیره کشف شد، اذعان داشت: پس از انتقال متهمان به پلیس آگاهی و انجام تحقیقات تخصصی و پلیسی نامبردگان تاکنون به 9 فقره سرقت منزل و مشاعات ساختمان اعتراف و در ادامه مالخر اموال مسروقه نیز شناسایی و دستگیر شد که پس از بازسازی صحنه های سرقت اموال مکشوفه به مالباختگان تحویل و در نهایت متهمین به مرجع قضائی معرفی و با قرار مناسب راهی زندان شدند.

فرمانده انتظامی هرمزگان ضمن تقدیر و تشکر از کلیه شهروندانی که با پلیس همکاری خوبی داشته به نقش بی‌بدیل آنان در شناسایی سارقین و مجرمین اشاره و از همه شهروندان درخواست کرد تا کلیه موارد مشکوک به سرقت را سریعا به شماره 110 و پلیس آگاهی اعلام کنند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه