English

فرمانده انتظامی شهرستان کاشان خبر داد؛

دستگیری اعضای باند ۳ نفره سارقین ساختمان های نیمه ساز

فرمانده انتظامی شهرستان کاشان از دستگیری اعضای باند ۳نفره ای که اموال موجود در ساختمان های نیمه ساز را سرقت می کردند، خبر داد .

دستگیری اعضای باند ۳ نفره سارقین ساختمان های نیمه ساز

به گزارش خبرگزاری موج اصفهان، سرهنگ ایرج کاکاوند با اعلام این خبر اظهار داشت: در پی وقوع چند فقره سرقت آهن آلات و اموال موجود در ساختمان های نیمه ساز در شهر کاشان ماموران کلانتری۱۱ غیاث الدین جمشید شهرستان  پس از جمع آوری سرنخ های موجود در محل های وقوع سرقت ، ۳ سارق در این رابطه شناسایی و پس از هماهنگی با مقام قضایی در عملیاتی ضربتی دستگیر شدند.

این مقام انتظامی خاطرنشان کرد: این ۳ سارق پس از شناسایی کارگاه های ساختمانی فاقد نگهبان به صورت شبانه و به وسیله یک دستگاه خودرو وانت پیکان اقدام به سرقت میلگرد و آهن آلات موجود در این ساختمان ها می کردند .

فرمانده انتظامی کاشان از کشف مقادیری اموال مسروقه به ارزش یک میلیارد ریال در بازرسی از مخفیگاه سارقان خبر داد و گفت : متهمان که در مواجه با ادله و مستندات محکم پلیس چاره ای جز بیان حقیقت نداشتند در نهایت به ۸ فقره سرقت اموال ساختمان های در حال ساخت در سطح شهر کاشان اعتراف کردند که در این خصوص پرونده تشکیل و این افراد برای انجام اقدامات قانونی تحویل مراجع قضایی شدند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی