English

مدیر کل ورزش و جوانان فارس:

تعداد ۳۰ پروژه ورزشی تا پایان هفته تربیت بدنی در فارس به بهره برداری می رسد

صفرپور گفت: تا پایان هفته تربیت بدنی ۳۰ پروژه ورزشی در فارس بهره برداری می شود که ۶۲ میلیارد و ۷۰۰ میلیون اعتبار برای آن در نظر گرفته شده است.

تعداد ۳۰ پروژه ورزشی تا پایان هفته تربیت بدنی در فارس به بهره برداری می رسد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج فارس، حیدر صفرپور مدیرکل ورزش و جوانان فارس امروز دوشنبه ۲۵ مهر در جمع خبرنگاران گفت: تقارن هفته وحدت و تربیت بدنی را به فال نیک می گیریم. وحدت و همدلی باید بین اصحاب ورزش باشد.

صفر پور با اشاره به اینکه در جای جای استان فارس هر روزه برنامه‌های ورزشی زیادی برگزار می‌شود افزود: فارس یکی از استان های موفق در عرصه های ورزشی است.

صفرپور گفت: تا پایان هفته تربیت بدنی ۳۰ پروژه ورزشی در فارس بهره برداری می شود و ۵۳ هزار و ۴۵۶ مترمربع افزایش سرانه ورزشی را شاهد خواهیم بود که اعتباری بالغ بر ۶۲  میلیارد و ۷۰۰ میلیون  برای آن در نظر گرفته شده است.

در ادامه، عبدالرحیم خداجو رئیس ورزش جوانان شهرستان شیراز با اشاره به اینکه رسانه ها یکی از ارکان مهم ورزش هستند، تاکید کرد: ورزش می تواند اتفاقات خوبی را در جامعه رقم بزند.

رئیس ورزش جوانان شهرستان شیراز با اشاره به اینکه برنامه های هفته تربیت بدنی در سه محور فرهنگی و اجتماعی، عمومی و عمرانی اجرا می شود، اظهار کرد:نخستین محور به صدا در آمدن زنگ ورزش در مدرسه (فیض) با حضور مسئولین خواهد بود.

وی با اشاره به اینکه زنگ ورزش در زورخانه های استان فارس به صدا در می آید که به طور نمادین زورخانه ورزشگاه «شهید دستغیب» را شاهد خواهیم بود، افزود: گلباران قبور شهدا، تجدید عهد با آرمان های انقلاب، دیدار با ائمه جمعه، میزخدمت در جوار نماز های جمعه، اهدای خون و سرکشی به خانواده معزز شهدا از جمله برنامه های این محور است.

خداجو با تاکید بر اینکه جام «پرچم»در روستاهای فارس برگزار شد، اظهار کرد: برنامه های ورزشی در ۵۲ هیئت ورزشی برگزار می شود و تجلیل از بزرگان ورزشی را شاهد خواهیم بود.

وی با اشاره به اینکه شعار هفته تربیت بدنی در سال ۱۴۰۱«ورزش، حال خوب، ایران قوی»در نظر گرفته شده است، گفت: محور سوم این هفته حوزه عمرانی است.

آیا این خبر مفید بود؟
خبرنگار:
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه