English

رییس اداره‌ ورزش و جوانان شهرستان خمینی‌شهر تشریح کرد:

برنامه های هفته تربیت بدنی در شهرستان خمینی شهر / همایش پیاده روی چشمه لادر

رییس اداره‌ ورزش و جوانان شهرستان خمینی‌شهر ضمن تشریح برنامه های هفته تربیت بدنی در شهرستان خمینی شهر از همایش پیاده روی چشمه لادر و افتتاح زور خانه امام رضا (ع) در هفته تربیت بدنی خبرداد.

 برنامه های هفته تربیت بدنی در شهرستان خمینی شهر / همایش پیاده روی چشمه لادر

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج اصفهان، روح الله کاظمی در توضیح هفته تربیت بدنی و برنامه های اجرا شده در این هفته با همکاری  اداره ورزش و جوانان شهرستان خمینی‌شهر ،سازمان رفاهی،فرهنگی،اجتماعی  و هیاتهای ورزشی اظهار داشت: با شروع هفته تربیت بدنی در حالیکه پیک کرونا کاهش یافته در رشته های مختلف ورزشی فعالیت‌هایی انجام شد.

وی در ادامه افزود: ورزش صبحگاهی آقایان و بانوان در زمین چمن قدس و دیگر ایستگاه ها از برنامه هایی بود که به همت ریاست هیات همگانی شهرستان انجام شد.

این مقام مسئول از برگزاری برنامه های ورزشی توسط روسای هیات‌ها در رشته های مختلف ورزشی در شهرستان خبرداد و اضافه کرد: برنامه گسترده همایش پیاده روی خانوادگی در چشمه لادر از برنامه های هفته تربیت بدنی بود که بیست هیات ورزشی در چشمه لادر به اجرای برنامه پرداختند.

کاظمی با اشاره به همایش دوچرخه سواری توسط هیات دوچرخه سواری بیان کرد: جهت ایجاد نشاط بین شهروندان وترغیب قشر جوان و نوجوان به ورزش، همایش دوچرخه سواری انجام  شد.

رییس اداره ورزش وجوانان گفت:  پایان بخش برنامه های هفته تربیت بدنی افتتاح زورخانه امام رضا (ع) است که مبلغی، بالغ بر یک میلیاردو دویست میلیون تومان جهت ساخت آن توسط خیرین و مسئولان هزینه شده است.

ورزش خمینی شهر

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه