English

مسئول واحد داوران شهرستان خمینی شهر:

ورزش وسیله ای جهت اعتلای روح است

مسئول واحد داوران شهرستان خمینی شهر مطرح کرد: با ورزش جسم و روح انسان در برابر مشکلات مقاوم می شود.

ورزش وسیله ای جهت اعتلای روح است

به گزارش خبر نگار خبرگزاری موج اصفهان، وحید مالکی در جمع ورزشکاران خمینی شهرگفت:محمد پاکروان از ورزشکارانی بود که دارای روحیه ای ورزشی بود و از لحاظ اخلاقی زبانزد بود.

وی با بیان اینکه مرحوم پاکروان در داوری استان و کشور خوش درخشید، افزود: ورزش وسیله ای است که می توان به اهداف عالی انسانی دست یافت ، با ورزش می توان جسم و روح را در برابر مشکلات مقاوم کرد و مرحوم پاکروان درزمینه اخلاق به این نقطه از تعالی دست یافت ؛  از افتخارات ورزشی شهرستان خمینی شهر وجود چنین شخصی در عرصه ورزش استان بود.

مالکی در پایان خاطرنشان کرد: ای کاش به جای مراسم یادبود بزرگان و نخبگان تمامی عرصه ها در زمان زنده بودنشان از آنها تجلیل کنیم و مراسم پاسداشت زحمات و تقدیر از فداکاریهای آنها را برگزار نماییم.

نایب رئیس هیات بسکتبال در ادامه گفت: رشته بسکتبال در شهرستان جایگاه خوبی دارد و فعالان این رشته ورزشی تاکنون به مقام های قهرمانی فراوانی دست یافته است.

ورزشکاران خمینی شهر

افسانه شاهین با بیان این مطلب که شهرستان پتانسیل فراوانی در عرصه ورزش دارد افزود: سعی هیات بسکتبال شهرستان اعتلای این رشته ورزشی در مسابقات مختلف بوده که حضور تیم های مختلف خمینی شهر در تمامی رده ها وکسب عناوین اول تا چهارم در لیگ های استان در سال های متمادی از جمله آنهاست.

وی اضافه کرد: حضور تیم لیگ دسته دو بانوان هیات بسکتبال خمینی شهر و کسب مقام سوم کشور و همچنین حضور تیم شهرداری خمینی شهر درلیگ نوجوان ، جوان ولیگ های دسته 2 و کسب عناوین مختلف در سال های متمادی از دیگر فعالیت های این هیات ورزشی است.

شاهین به حضور بازیکنان بسکتبال خانم ها آتنا جعفرزاده ، هاجر علیرضایی و زهرا یزدانی در تیم ملی اشاره نمود و گفت: این سه نفر به صعود در مرحله جهانی مهارتهای انفرادی دست یافته اند.

نائب رئیس هیات بسکتبال حضور علی قاسمی در اردوی تیم ملی را از دیگر افتخارات ورزشی شهرستان برشمرد و اضافه کرد: حضور بازیکنان در لیگهای یک و دو و سوپر لیگ در تیمهای مختلف نیز از دیگر افتخارات بسکتبال شهرستان است.

شاهین در ادامه بیان داشت : رشته بسکتبال از وجود داورانی برخوردار است که  قضاوت در لیگهای استان و لیگ دسته یک و دو وسوپر لیگ را عهده دار باشند.

در ادامه حجت الاسلام علیرضا پیمانی مسئول دفتر نماینده مردم شهرستان خمینی شهر در جمع بسکتبالیست های شهرستان گفت:حجت الاسلام والمسلمین نقدعلی نماینده مردم شهرستان خمینی شهر در مجلس شورای اسلامی درتکمیل پروژه های نیمه کاره ورزشی اقداماتی انجام داده که دریافت اعتبارات ورزشی سالن های آموزش و پرورش و اداره ورزش و جوانان شهرستان خمینی شهر از جمله آنهاست.

مسئول دفتر نماینده توضیح داد:در منطقه فروشان خمینی شهر نیز ورزشگاهی وجود دارد که سالهاست نیمه کاره مانده و با پیگیری های نماینده شهرستان بودجه ملی به مبلغ شش میلیارد 300میلیون تومان جهت تکمیل این ورزشگاه اختصاص یافت و تا اواخر تابستان این مجموعه ورزشی به بهره برداری می رسد؛ 30 میلیارد تومان ردیف ملی جهت ساخت ورزشگاه سه هزار نفری خمینی شهر نیز  دیگر اقدامات نماینده شهرستان جهت پیشبرد امور ورزشی شهرستان است.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه