English

نماینده منتخب مردم شهرستان خمینی شهر در مجلس یازدهم:

پیگیر مطالبات ورزشکاران در خمینی شهر هستم

نماینده منتخب مردم شهرستان خمینی شهر در مجلس یازدهم گفت: پیگیر مطالبات ورزشکاران در خمینی شهر هستم.

پیگیر مطالبات ورزشکاران در خمینی شهر هستم

به گزارش خبرنگار خبر گزاری موج اصفهان، حجت الاسلام والمسلمین محمد تقی نقدعلیدر جمع شورای بسیج ورزشکاران گفت: به عنوان نماینده مردم، پیگیر مطالبات ورزشکاران به ویژه ورزش در مناطق روستایی هستم.

وی اضافه کرد: ورزش مقوله ای مفید برای ایجاد نشاط و شادابی در جامعه است وی همچنین  ورزش را یکی از ارکان مهم در کاهش آسیب های اجتماعی در جامعه دانست و اهتمام مسئوولان را در این امر خواستار شد.

حجت الاسلام محمدتقی نقد علی پیشکسوتان ورزشی را سرمایه های مهم جامعه دانست و با اشاره به شهدای ورزشکار و نقش آنان در پیروزی انقلاب اسلامی، دفاع مقدس و شهدای مدافع حرم از ریاست اداره ورزش و جوانان و رییس بسیج ورزشکاران به منظور انتشار کتاب پهلوانان طریقت عشق(زندگینامه شهدای ورزشکار خمینی شهر) تشکر کرد.

نماینده منتخب مردم شهرستان خمینی شهر در مجلس یازدهم با اشاره به افتخارات ورزشکاران خمینی شهری در مسابقات جهانی، اروپا و آسیا و همچنین رشد ورزشی شهرستان افزود: تقدیر از این دلاورمردان، بسیار حائز اهمیت است و بنده تلاش خود را برای کسب موفقیت های بیشتر شهرستان خواهم کرد.

به گزارش موج؛ در این دیدار که برخی از اعضای شورای قشر سپاه ناحیه خمینی شهر نیز حضور داشتند شورای بسیج ورزشکاران از نماینده منتخب شهرستان خمینی شهر با اهدای لوح سپاس تقدیر کردند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه