English

رئیس پلیس امنیت اقتصادی استان اصفهان خبر داد؛

کشف انبار مواد غذایی احتکار شده از یک منزل مسکونی در اصفهان

رئیس پلیس امنیت اقتصادی استان اصفهان از کشف مقادیر زیادی اقلام خوراکی احتکار شده در یک منزل مسکونی به ارزش ۱۰ میلیارد ریال خبر داد.

کشف انبار مواد غذایی احتکار شده از یک منزل مسکونی در اصفهان

به گزارش خبرگزاری موج اصفهان، سرهنگ کامران ریاحی با اشاره به اجرای طرح تشدید مبارزه با احتکار کالا‌های اساسی در اصفهان گفت: ماموران پلیس امنیت اقتصادی استان از احتکار محموله روغن خوراکی در یک منزل مسکونی در شهرستان اصفهان مطلع شده و بررسی موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

وی افزود: ماموران پس از بررسی صحت و سقم موضوع، با هماهنگی مرجع قضائی به همراه کارشناسان جهاد کشاورزی محل مذکور را بازرسی کردند.

این مقام انتظامی گفت: در این بازرسی ۷ هزار و ۱۳۵ لیتر روغن خوراکی، ۲ هزار و ۵۰۰ کیلوگرم شکر، ۲۵۰ بسته چای، ۲ هزار و ۱۴۰ کیلوگرم برنج ایرانی و خارجی، ۳۷ گالن ۳ لیتری شوینده، هزار بسته ماکارونی و مقادیر زیادی اقلام خوراکی تاریخ گذشته کشف شد.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی استان ارزش اقلام مکشوفه را براساس ارزیابی کارشناسان ۱۰ میلیارد ریال اعلام کرد و گفت: با توجه به اینکه محل مذکور در سامانه جامع انبار‌ها و موجودی انبار ثبت نشده بود، مشمول جرم احتکار شده و ضمن توقیف کالا‌های مکشوفه محل نیز با دستور مرجع قضائی پلمب و پرونده پس از تکمیل برای سیر مراحل قانونی و اتخاذ تصمیمات مقتضی تحویل سازمان تعزیرات حکومتی شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه