English

معاون اقتصادی استاندار لرستان در گفت‌و‌گو با موج:

۴ محتکر مسلح در لرستان بازداشت شدند/برخورد با محتکرین در دستور کار است

گودرز امیری در گفت‌و‌گو با خبرگزاری موج، از دستگیری و بازداشت 4 فرد مسلح که در جریان پلمب یک انبار احتکار مواد غذایی در لرستان به روی بازرسین آتش گشودند خبر داد.

4 محتکر مسلح در لرستان بازداشت شدند/برخورد با محتکرین در دستور کار است

معاون اقتصادی استانداری لرستان در گفت‌و‌گوی اختصاصی با خبرنگار خبرگزاری موج و در تشریح حادثه ظهر امروز در محله ماسور خرم‌آباد، اظهار داشت: 4 فرد مسلح که در جریان پلمب یک انبار احتکار مواد غذایی در لرستان به روی بازرسین آتش گشودند بازداشت شدند.

جزئیات حادثه را در اینجا بخوانید

گودرز امیری، تصریح کرد: گزارش واصله از مدیرکل صنعت، معدن و تجارت لرستان حاکی است که خوشبختانه 4 فرد مسلح که ظهر امروز در جریان بازرسی و پلمب یک انبار احتکار مواد غذایی در خرم‌آباد به روی مامورین اداره کل صمت و عوامل انتظامی حاضر در محل آتش گشودند دستگیر و جهت طی مراحل قانونی در اختیار عوامل امنیتی و انتظامی قرار گرفتند.

برخورد قاطع در انتظار محتکرین قانون شکن است

وی، ادامه داد: اینکه یک فرد یا یک گروه دست به احتکار زده و قانون شکنی کرده و در مقابل عوامل پلیس و مامورین اداره کل صمت و تعزیرات حکومتی به صورت مسلحانه مقاومت کند پذیرفتنی نیست و با برخورد قاطع دستگاه‌های نظارتی و دستگاه قضایی روبرو خواهد شد.

برخورد با محتکرین در دستور کار ستاد تنظیم بازار لرستان است

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری لرستان در پاسخ به این پرسش که آیا اقدامات کوری همچون اقدام مسلحانه ظهر امروز، تاثیری بر روند مبارزه با احتکارکنندگان دارد یا خیر، تاکید کرد: برخورد با محتکرین در دستور کار این معاونت و اعضای ستاد تنظیم بازار استان لرستان است، لذا هیچ حاشیه امنی برای احتکار کنندگان، به ویژه محتکرین مواد غذایی وجود ندارد.

شکر احتکار شده در سنقروکلیایی

محتکرین، اخلالگر اقتصادی هستند

وی افزود: کسانی که دست به احتکار مایحتاج مورد نیاز مردم می‌زنند اخلالگر اقتصادی هستند و از نظر شرعی و قانونی باید پاسخگو باشند، لذا برخورد قاطع با این اخلالگران در دستور کار است و با قاطعیت تحت پیگرد قرار خواهند گرفت.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه