English

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای هرمزگان خبرداد؛

افتتاح و کلنگ‌زنی چهار طرح راهداری و جاده‌ای در میناب

با حضور استاندار هرمزگان و جمعی از مسئولان استانی چهار طرح راهداری و جاده‌ای در میناب آغاز شد.

افتتاح و کلنگ‌زنی چهار طرح راهداری و جاده‌ای در میناب

به گزارش خبرگزاری موج هرمزگان، عباس شرفی مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای هرمزگان امروز در آئین افتتاح و کلنگ‌زنی طرح‌های جاده‌ای میناب گفت: طرح بهسازی محور مواصلاتی «میناب-حکمی-تیاب» با اعتباری حدود ۲۰۰ میلیارد ریال و توسط شرکت ساحل سازان قشم اجرا خواهد شد.

وی افزود: در این طرح، تعریض مسیر به عرض ۹ متر از طرفین و به طول هفت کیلومتر را خواهیم داشت.

شرفی عنوان کرد: در سفر امروز استاندار هرمزگان همچنین طرح بهسازی و تعریض جاده میناب بندزرک به طول چهار و نیم کیلومتر از روستای اسلام‌آباد - کنارترش تا کردر، کلنگ‌زنی شد.

به گفته وی، این طرح‌ها با اعتبارات ادارات کل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی، راهداری و حمل و نقل جاده‌ای، فرمانداری ویژه میناب، خیر نیک‌اندیش سیف‌الله ذاکری بلیلی، بخشداری بندزرک و دهیاری‌های تابعه، عملیاتی و اجرا می‌شود.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای هرمزگان همچنین اضافه کرد: این مسیر هم به طول هشت کیلومتر و عرض یازده متر، تعریض، بهسازی و بازسازی خواهد شد.

به گفته وی، اعتبار پیش‌بینی شده برای اجرای این طرح بیش از ۵۶۰ میلیارد ریال است.

شرفی بهبود راه دسترسی روستاهای بخش مرکزی، سندرک، هشتبندی و اتصال به شهرستان بشاگرد که بیش از ۱۲۰ هزار نفر جمعیت دارد را از مزایای اجرای این طرح عنوان کرد.

وی همچنین در آئین افتتاح یک راه روستایی میناب افزود: این طرح با اعتبار ۴۳۷ میلیارد ریال و به طول ۱۳ و نیم کیلومتر روستاهای تلنگ آهوگانی، پلنگی، کشتاران، پشته، زیارت، سراتک و انباری را از نعمت راه آسفالته مناسب بهره‌مند کرده است.

به گفته مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای هرمزگان، این راه آسفالته با مشارکت سازمان بسیج سازندگی سپاه امام سجاد (ع) استان هرمزگان اجرا و به مرحله بهره‌برداری رسید.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه