English

معاون عمران شهری شهردار اصفهان خبر داد؛

اجرای کیلومتر صفر تا ۱۴۵۰ رینگ چهارم در اصفهان/ هزینه اعتبار ۱۰۰ میلیارد تومان

معاون عمران شهری شهردار اصفهان گفت: برآورد هزینه اجرایی احداث کیلومتر صفر تا ۱۴۵۰ رینگ چهارم به صورت تقریبی ۱۰۰ میلیارد تومان پیش‌بینی شده است.

اجرای کیلومتر صفر تا ۱۴۵۰ رینگ چهارم در اصفهان/ هزینه اعتبار ۱۰۰ میلیارد تومان

به گزارش خبرگزاری موج اصفهان، اصغر کشاورزراد با اعلام این خبر گفت: عملیات اجرایی کیلومتر صفر تا ۱۴۵۰ رینگ چهارم از دو هفته پیش توسط سازمان عمران آغاز شده است.

وی افزود: طول این مسیر حدود یک کیلومتر شامل دو مسیر تندرو به عرض هرکدام ۱۹.۶ متر به صورت زیرگذر، دو مسیر کندرو به عرض هرکدام ۸.۵ متر به صورت هم‌سطح و رفیوژ بین دو تندرو پنج متری است.

به گفته کشاورز راد، در طول این مسیر یک تقاطع غیرهمسطح (پل‌های خاتون‌آباد)، یک پل روی کانال آب و در مجموع چهار پل واقع شده است.

او از احداث کندروها جهت دسترسی محلی در این مسیر خبر داد و خاطرنشان کرد: بین مسیر تندرو و کندرو به دلیل اختلاف سطح باند، دیوار حائل به طول حدود ۱۳۰۰ متر اجرا می‌شود که آغاز دیواره‌ها از کیلومتر ۹۳۰ است.

معاون عمران شهری شهردار اصفهان با بیان اینکه برآورد هزینه اجرایی احداث این مسیر ۱۰۰ میلیارد تومان پیش‌بینی شده است، اظهار کرد: تأسیسات معارض در مسیر کیلومتر صفر تا ۱۴۵۰ رینگ چهارم پروژه شامل خط لوله گاز، تیرهای ۲۰ کیلو وات برق و خط فیبر نوری مخابرات در طول مسیر، انشعابات آب و فاضلاب و کانال‌های کشاورزان مربوط به آب منطقه‌ای است که هماهنگی لازم با شرکت‌های مربوطه انجام شده تا همراهی لازم را برای جابه‌جایی تأسیسات داشته باشند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه