English

رئیس مرکز مدیریت راه‌های مازندران:

محور‌های کندوان و هراز یک طرفه شدند

رئیس مرکز مدیریت راه‌های مازندران گفت: محور‌های کندوان و هراز امروز یک‌طرفه می‌شوند.

محور‌های کندوان و هراز یک طرفه شدند

به گزارش خبرگزاری موج مازندران، محسن هاشمی رئیس مرکز مدیریت راه‌های مازندران اظهار داشت: تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 12 تا 24 روز‌های دوشنبه، سه شنبه و چهارشنبه از کرج (میدان امیرکبیر) و ابتدای آزادراه تهران - شمال به مرزن آباد ممنوع بوده و در صورت اعلام مأمورین پلیس راه در محل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 16 تا 24 همان روز از مرزن آباد به کرج و تهران یکطرفه خواهد بود.

وی ادامه داد: تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 12 تا 24 روز‌های دوشنبه و سه شنبه از رودهن به آمل ممنوع بوده و در صورت اعلام مأمورین پلیس راه در محل تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 16 تا 24 همان روز از آب اسک به رودهن (محدوده مشاء) یکطرفه خواهد بود.

رئیس مرکز مدیریت راه‌های مازندران تصریح کرد: تردد انواع تریلر، کامیون و کامیونت (به استثناء حاملین مواد سوختی و یا فاسد شدنی) از محور کرج به چالوس و بالعکس و تردد همه تریلر‌ها کماکان از محور هراز ممنوع می‌باشد.

وی بیان داشت: تردد همه کامیون‌ها و کامیونت‌ها به استثنای حاملین مواد سوختی و یا فاسدشدنی از ساعت 6 تا 24 روز‌های دوشنبه، سه شنبه و چهارشنبه از تهران به آمل و بالعکس ممنوع می‌باشد.

هاشمی افزود: تردد همه تریلر‌ها به استثنای حاملین مواد سوختی و یا فاسدشدنی از ساعت 12 تا 224 امروز دوشنبه از محور سوادکوه ممنوع می‌باشد.

وی اظهار داشت: تردد موتور سیکلت تا ساعت 6 روز چهارشنبه از محور‌های کرج - چالوس، هراز، سوادکوه و بالعکس ممنوع می‌باشد.

رئیس مرکز مدیریت راه‌های مازندران تصریح کرد: تردد موتور سیکلت‌های انتظامی و امدادی برای انجام ماموریت‌های ضروری در مسیر مجاز جریان ترافیک بلامانع خواهد بود.

وی ادامه داد: اجرای این محدودیت‌ها منوط به افزایش حجم تردد در محور‌ها خواهد بود و چنانچه وضعیت ترافیک عادی باشد، با هماهنگی، اجرای محدودیت‌ها لغو می‌گردد.

گفتنی است، مرکز کنترل ترافیک پلیس راه مازندران با شماره ۲۱۸۲۴۴۳۴ و ۲۱۸۲۴۴۲۰ با پیش شماره ۰۱۱ به طور شبانه روز آماده پاسخگویی در خصوص وضعیت راه‌های استان است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه