English

نماینده ولی فقیه در مازندران:

بهترین راه مبارزه با فتنه ساز‌ها تنها گذاشتن آن‌ها است

نماینده ولی فقیه در مازندران در خطبه‌های نماز جمعه ساری با بیان اینکه بهترین راه مقابله با فتنه گران، تنها گذاشتن آنهاست، گفت: طی روز‌های اخیر ملت ایران، فتنه گران و آشوبگران را تنها گذاشتند.

بهترین راه مبارزه با فتنه ساز‌ها تنها گذاشتن آن‌ها است

به گزارش خبرگزاری موج مازندران، آیت الله محمدباقر محمدی لائینی نماینده ولی فقیه در مازندران با اشاره به فرمایش مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه پیروزی و صیانت از کشور و حفظ امنیت با مقاومت حاصل می‌شود نه تسلیم، اظهار داشت: دشمنان ما بدانند که حرکت ملت ایران روی خط مقاومت ترسیم شده و عصبانیت آن‌ها نیز به دلیل این خط است.

وی، راه اندازی جنگ‌های نیابتی و انواع ناآرامی‌ها را ناشی از حاکم بودن روح مقاومت در کشور دانست و ادامه داد: دشمنان هر روز بهانه‌ای درست می‌کنند و امروز با بهانه‌ای جدید به اموال عمومی، جان، نوامیس و مقدسات تعرض می‌کنند.

نماینده ولی فقیه در مازندران قرآن سوزی، مسجد سوزی، کشتن انسان‌های بی گناه و تخریب اموال عمومی را مایه تأسف دانست و گفت: دشمنان تلاش دارند تا امنیت عمومی جامعه را خدشه دار کنند.

وی اغتشاشات روز‌های اخیر را با جریانات سال 88 مقایسه کرد و بیان داشت: تجمعات اعتراضی رو به ضعف است، زیرا مردم ایران آشوبگران را تنها گذاشتند، زیرا می‌دانند که عوامل دشمن هستند و امروز برای حمایت از نیروی انتظامی مظلوم راهپیمایی می‌کنیم تا سرسپردگی خود را به آرمان شهیدان و مقام عظمای ولایت اعلام کنیم.

آیت الله محمدی لائینی ابراز داشت: امروز جمع شدیم تا اربعین انقلابی دیگری را رقم زنیم و به آمریکا و نیرو‌های نیابتی آن‌ها بگوئیم که هیچ غلطی نمی‌توانید بکنید.

وی مردم را به هوشیاری و تنها گذاشتن عده‌ای معدود فریب خورده توصیه کرد و گفت: بهترین راه مبارزه با فتنه ساز‌ها تنها گذاشتن آن‌ها است.

نماینده ولی فقیه در مازندران تقوای الهی را سبب رستگاری انسان دانست و عنوان داشت: انسان باید متشرع و به حلال و حرام الهی توجه داشته باشد.

وی با تسلیت سالروز ارتحال پیامبر گرامی اسلام (ص) و شهادت حضرت امام حسن مجتبی (ع) و امام رضا (ع)، از دست دادن نبی مکرم اسلام را بزرگترین مصیبت برای جهان اسلام ذکر کرد و افزود: بارگاه مطهر حضرت امام رضا (ع) پناهگاه نظام اسلامی و ملت ایران است.

آیت الله محمدی لائینی، وقف را از جمله مناسبت‌های پیش رو برشمرد و آن را صدقه جاریه عنوان کرد و اظهار داشت: وقف سبب سود اخروی می‌شود و باید فرهنگ وقف را ترویج دهیم.

وی با بیان اینکه دشمنان آموزه‌های دینی را برنمی تابند، تصریح کرد: همچنین آنان از عمق سیاسی دین اسلام عصبانی هستند و دشمنان انقلاب نیز اصل نظام را هدف قرار داده‌اند.

امام جمعه ساری با گرامیداشت آغاز هفته دفاع مقدس، حماسه ایثارگران و شهدا را ارج نهاد و بیان داشت: حقایق دفاع مقدس باید به گوش جوانان برسد و در جامعه ترویج شود.

وی همچنین با اشاره به آغاز سال تحصیلی جدید بر لزوم بهره گیری بیشتر از فرصت تعلیم و تربیت، گفت: تعلیم و تربیت، آموزش و پرورش دو رکن مهم است و باید با هم دیده شوند و هرکدام بدون دیگری خسارت بار هستند.

آیت الله محمدی لائینی بر لزوم گزینش درست معلمان تأکید کرد و ادامه داد: در گزینش معلمان باید علاوه بر تخصص به مبانی انقلابی و ارزشی توجه شود و مسئولان امر به این مسائل در گزینش توجه کنند.

وی قهرمانی ورزشکاران مازندرانی را در مسابقات جهانی کشتی ارج نهاد و ابراز داشت: تلاش‌های ورزشکاران سبب درخشش ایران اسلامی در مسابقات جهانی شده است.

نماینده ولی فقیه در مازندران همچنین از تلاش‌های نیروی انتظامی دستگاه‌های تأمین کننده امنیت در برقراری نظم تقدیر کرد و با اشاره به سخنرانی رئیس جمهور در سازمان ملل متحد آن را دارای نکات خوب و مفید دانست و گفت: مطالب زیبایی در این سخنرانی مطرح شد و نمایش عکس سردار سلیمانی مقابل زورگویان عالم نشان دهنده آن است که ایران نماد مقاومت است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه