English

معاون توسعه مدیریت وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کشور:

رویکرد توسعه غرب مازندران بر اساس سرمایه‌گذاری تعریف شده است

معاون توسعه مدیریت وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کشور گفت: رویکرد توسعه غرب مازندران بر اساس سرمایه‌گذاری تعریف شده است.

رویکرد توسعه غرب مازندران بر اساس سرمایه‌گذاری تعریف شده است

به گزارش خبرگزاری موج مازندران، سعید اوحدی معاون توسعه مدیریت وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کشور در نشست با شهرداران سه شهرستان و مسئولان دانشگاه تنکابن با اشاره به اینکه سه شهرستان تنکابن، عباس‌آباد و رامسر از ظرفیت‌های عظیمی برخوردار است که خیلی از استان‌ها به دنبال داشتن گوشه‌ای از این ظرفیت‌ها هستند، اظهار داشت: گردشگری سلامت، طبیعت و دیگر موارد نباید تنها مختص به سه شهرستان باشد، باید شهرستان‌های دیگر و استان‌های دیگر هم از این عناوین استفاده کنند.

وی با اعلام اینکه دستیابی به اهداف توسعه پایدار محقق نخواهد شد، مگر استفاده از فضای دانشگاه‌ها، ادامه داد: باید مشوق‌ها و امکانات برای فرصت‌های سرمایه‌گذاری و حضور و جذب سرمایه‌گذاران، اعلام شود.

معاون توسعه مدیریت وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کشور یکی از عناوین توسعه پایدار در گردشگری را گردشگری عشایر و روستایی عنوان و با اشاره به طراحی سامانه بوم‌گردی، تصریح کرد: باید ظرفیت‌ها و داشته‌های کشورها برای استفاده از فرصت‌های سرمایه‌گذاری در روستاها و شهرها از طریق این سامانه برنامه‌ریزی و اقدام شود.

وی افزود: گردشگری مابقی ظرفیت‌ها را هم فعال می‌کند و در بخش بوم‌گردی به دنبال سامان‌دهی آن هستیم.

اوحدی به همایش فرصت‌های گردشگری که قرار است، برگزار شود، اشاره کرد و گفت: با توجه به زیرساخت‌ها و ظرفیت‌های این سه شهرستان، این همایش را دهه آخر آبان برگزار کنید که وزارت میراث‌فرهنگی و جمعی از سُفرا نیز در آن حضور یابند.

وی با بیان اینکه این اتفاق یک سنگ بنای جدید است که در غرب استان تعریف شده و در خیلی از استان‌ها نداریم، بیان داشت: هنوز استان‌های دیگر توسعه گردشگری خود را تعریف نکرده اند.

معاون توسعه مدیریت وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کشور خاطرنشان ساخت: رویکرد توسعه غرب استان در سرمایه‌گذاری تعریف شده است چرا که این ظرفیت‌ها در این منطقه فراهم و باعث جذابیت است.

وی تأکید کرد: برای جذب سرمایه‌گذاران و دعوت از سفرا از وزارت اقتصاد دعوت کنید تا از ظرفیت‌ها و سرمایه‌گذاری‌های دیگر کشورها برای توسعه گردشگری استفاده کنید.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه