English

اسکان ۸۱ هزار زائر در قرارگاه مردمی اربعین قم

مسئول قرارگاه مردمی اربعین استان قم گفت: از پنجم ماه صفر تا ظهر امروز ۸۱ هزار و ۴۳۱ زائر در صحن امام حسن عسکری (ع) مسجد مقدس جمکران اسکان داده شده و از خدمات این قرارگاه بهره‌مند شده‌اند.

اسکان ۸۱ هزار زائر در قرارگاه مردمی اربعین قم

به گزارش خبرگزاری موج قم، مهدی قربانی کرم عصر امروز در گفت‌وگویی خبری، خدمت به زائران اباعبدالله الحسین (ع) را توفیق و عنایتی از سوی خدای متعال دانست و افزود: تلاش خادمان قرارگاه مردمی اربعین استان قم در خدمت به زوار امام حسین (ع) بیانگر روحیه جهادی، ایثارگری و ارادت آنها به ائمه اطهار (ع) است.

وی اعلام کرد: از پنجم ماه صفر سال جاری تا به امروز، ۸۱ هزار و ۴۳۱ زائر اربعین حسینی در قرارگاه مردمی اربعین استان قم پذیرش داده شده‌اند که ۱۴ هزار و ۴۷۲ نفر از زائران، غیر ایرانی بودند.

مسئول قرارگاه مردمی اربعین استان قم گفت: روزانه ۷۸۰ نفر به صورت سه شیفت در بخش‌های پذیرش، اسکان، بهداشت و درمان، طبخ و توزیع غذا، رسانه، انتظامات، فرهنگی، تبلیغی، تأسیسات، ایستگاه‌های صلواتی، خدمات و پشتیبانی به زائران سیدالشهداء (ع) خدمت‌رسانی می‌کنند.

وی با بیان اینکه فعالیت قرارگاه مردمی اربعین در قم تا پایان ماه صفر ادامه خواهد داشت، ابراز کرد: زائرانی که از سفر زیارتی اربعین در حال برگشت به شهر خود هستند می‌توانند تا ۵ مهرماه ۱۴۰۱ از همه خدمات قرارگاه مردمی اربعین استان قم در صحن امام حسن عسکری (ع) مسجد مقدس جمکران به صورت شبانه روزی بهره‌مند شوند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه