English

علی اکبر قارزی:

کارخانه قند جوین کلیه مطالبات چغندرکاران گلستان را تسویه کرد

مدیر جهاد کشاورزی جوین بیان کرد: امسال ۱۴۰ هزار تن چغندر قند از سوی کشاورزان گلستانی تحویل کارخانه قند این شهرستان شد و ۱۰۰ درصد مطالبات چغندرکاران از این کارخانه پرداخت شده است.

کارخانه قند جوین کلیه مطالبات چغندرکاران گلستان را تسویه کرد

به گزارش خبرگزاری موج خراسان رضوی، علی اکبر قارزی مدیر جهاد کشاورزی جوین در خبری اعلام کرد: امسال ۱۴۰ هزار تن چغندر قند از سوی کشاورزان گلستانی به کارخانه قند جوین تحویل و ۱۰۰ درصد مطالبات آن‌ها پرداخت شد.

قارزی در ادامه اضافه کرد: امسال ۱۴۰ هزار تن چغندر قند از سوی کشاورزان گلستانی تحویل کارخانه قند این شهرستان شد، که با پرداخت ۲ هزار و ۷۰۰ میلیارد ریال، ۱۰۰ درصد مطالبات چغندرکاران از این کارخانه پرداخت شده است.

وی همچنین افزود: این میزان چغندر قند تحویلی به کارخانه قند جوین از سطح ۲ هزار و ۵۵۰ هکتار از کشتزار‌های گلستان برداشت شد که میانگین برداشت محصول ۵۵ تُن در هکتار بوده است.

مدیر جهاد کشاورزی جوین در ادامه یادآور شد: گلستان در ردیف استان‌های برتر تولید کننده چغندر قند پاییزه کشور است که بخش عمده محصول آن تحویل کارخانه قند جوین می‌شود.

قارزی خاطرنشان کرد: چغندرقند در جوین به عنوان ماده خام تولید شکر، دارای جاذبه و پشتوانه‌ای مناسب برای چرخه اقتصاد کارخانه‌های این شهرستان است و ترویج کشت این محصول راهبردی موجب بالا رفتن ظرفیت تولید در کشور می‌شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه