English

فرماندار شهرستان چوار:

فرمانداری بر تخصیص سهمیه آرد دولتی نظارت می‌کند

فرماندار چوار گفت: در سال‌های گذشته نبود نظارت مناسب و توزیع خارج از شبکه و ایجاد بازار سیاه با نرخ آزاد مشکلات عدیده‌ای را برای روستاییان و دامداران و عشایر شهرستان ایجاد کرده است.

فرمانداری بر تخصیص سهمیه آرد دولتی نظارت می‌کند

ابراهیم یعقوبی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری موج، با اشاره به اینکه فرمانداری به مسئله توزیع آرد بین عشایر و دامداران ورود کرده است، اظهار داشت: در بازدیدهایی که از مناطق و روستایی و عشایری انجام شده مشخص شد روند اختصاص سهمیه آرد در سال‌های گذشته با بی نظمی انجام شده و روستاییان مجبور به خرید آرد با قیمت بالا بوده‌اند.

یعقوبی افزود: در سال‌های گذشته نبود نظارت مناسب و توزیع خارج از شبکه و ایجاد بازار سیاه با نرخ آزاد مشکلات عدیده‌ای را برای روستاییان و دامداران و عشایر شهرستان ایجاد کرده است.

وی با بیان اینکه تأمین مایحتاج مردم در مناطق روستایی وعشایری و مناطق دورافتاده وظیفه فرمانداری است، گفت: در تلاش هستیم مشکلات تأمین آرد و نان مورد نیاز روستاییان و دامداران و عشایر این شهرستان رفع شود.

وی با اشاره به اینکه تلاش می‌شود توزیع آرد بر اساس نسبت مصرف سرانه و جمعیت شهرستان و معیارهای کارشناسی انجام شود افزود: در این راستا اقداماتی از جمله برخورد با فروش آرد خارج از شبکه، سودجویی، قانون‌گریزی و... در دستور کار قرار دارد.

فرماندار شهرستان چوار در پایان گفت: به جهت بهره‌مندی روستاییان و عشایر از سهمیه آرد دولتی باید روستاییان و عشایری که به شهر مهاجرت کرده‌اند از چرخه دریافت سهمیه آرد دولتی خارج شوند.

آیا این خبر مفید بود؟
خبرنگار:
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه