English

۱۰۰ دستگاه اتوبوس ویژه انتقال مسافران اربعین

سرپرست سازمان‌ اتوبوسرانی شهرداری قم گفت: با توجه به استقبال مردم از آیین پیاده‌روی ظهر اربعین از حرم مطهر به سمت مسجد مقدس جمکران برای برگشت مسافران 100 دستگاه اتوبوس پیش‌بینی‌شده و در صورت نیاز تعداد اتوبوس‌ها افزایش پیدا می‌کند.

۱۰۰ دستگاه اتوبوس ویژه انتقال مسافران اربعین

به گزارش خبرگزاری موج قم، علی نیک در گفت‌وگویی با اشاره به نزدیکی روز اربعین و آیین پیاده‌روی در مسیر بلوار پیامبر اعظم(ص) اظهار داشت: خدمات‌دهی سازمان اتوبوسرانی بر اساس ابلاغ ستاد اربعین استان از روز ۱۰ شهریور در مسیر مسجد مقدس جمکران به سمت حرم مطهر به‌صورت ویژه در حال انجام است.

وی با تأکید بر ارائه خدمات مطلوب و کافی به زائران و مسافران افزود: امسال با توجه به اسکان زائران و مسافران در مسجد مقدس جمکران علاوه بر خط عادی این مسیر که از ۶ صبح تا ۱۰ شب ۱۶ دستگاه اتوبوس در این مسیر تردد و خدمات می‌دهند خط شبانه نیز با دو دستگاه اتوبوس راه‌اندازی شد.

سرپرست سازمان اتوبوسرانی شهرداری قم تصریح کرد: خط شبانه مسیر مسجد مقدس جمکران تا حرم مطهر و بالعکس با دو دستگاه اتوبوس فعال‌شده اما در هر ساعت از شب که درخواست افزایش پیدا کند و به ما اعلام شود تعداد اتوبوس‌ها افزایش پیدا می‌کند و البته برای پیک برگشت مسافران از کربلا پیش‌بینی افزایش اتوبوس شده است.

وی برگزاری آیین پیاده‌روی روز اربعین را نیز یادآور شد و گفت: با توجه به استقبال مردم از آیین پیاده‌روی ظهر اربعین از حرم مطهر به سمت مسجد مقدس جمکران برای برگشت مسافران ۱۰۰ دستگاه اتوبوس پیش‌بینی‌شده و در صورت نیاز تعداد اتوبوس‌ها افزایش پیدا می‌کند.

نیک تأکید کرد: تمام امکانات سارمان اتوبوسرانی و تاکسیرانی برای انتقال مسافران بسیج شده و مردم درخواست داریم این مسیر را با حمل‌ونقل عمومی تردد کنند تا ترافیک مسیر کنترل‌شده و خدمات‌رسانی اتوبوس‌ها و تاکسی‌ها در کمترین زمان انجام شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه