English

دوره‌های آموزشی و پژوهشی در شهرداری قم با همکاری آستان مقدس حضرت معصومه(س) برگزار شد

مدیرکل سرمایه انسانی شهرداری قم گفت: دوره‌های آموزشی و پژوهشی در شهرداری قم با همکاری آستان مقدس حضرت معصومه(س) برگزار شد.

دوره‌های آموزشی و پژوهشی در شهرداری قم با همکاری آستان مقدس حضرت معصومه(س) برگزار شد

به گزارش خبرگزاری موج قم، مهدی مبینی در دیدار با حجت‌الاسلام سیداحمد مشرف مدیر معارف عترت و قرآن آستان مقدس حضرت فاطمه(س)، اظهار داشت: سال گذشته دوره‌های آموزشی و معرفتی تأثیرگذاری با همکاری حرم مطهر برای جمعی از کارکنان شهرداری قم برگزار شد.

وی ادامه داد: اگر تفاهم‌نامه‌ای بین شهرداری قم و حرم مطهر حضرت معصومه(س) منعقد شود شرایط و بستر لازم جهت اجرای دوره‌های مختلف آموزشی، معرفتی و غیره در وضعیت مطلوب‌تری دنبال می‌شود.

مدیرکل سرمایه انسانی شهرداری قم با تأکید بر اهمیت استفاده از ظرفیت و بسترهای مشترک در برگزاری دوره‌های آموزشی، ابراز کرد: با انعقاد تفاهم‌نامه آموزشی امکان بهتری برای تعریف همکاری‌های مشترک در حوزه آموزش، پژوهش و سایر عرصه‌ها فراهم می‌شود.

وی با اشاره به ظرفیت بالای سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری قم در برگزاری اقدامات فرهنگی و هنری، گفت: با اتصال و افزایش تعاملات حرم مطهر با این سازمان، امکان بهره‌گیری بخش بیشتری از شهروندان از تولیدات رسانه‌ای و فرهنگی در شهر قم ایجاد خواهد شد.

مبینی توجه ویژه شهرداری قم به اخلاق کاربردی را موردتوجه قرارداد و یادآور شد: مجموعه مدیریت شهری طی سال‌های اخیر برای افزایش ضریب رضایتمندی شهروندان دوره‌ها و محتواهای کارآمدی را با همکاری اساتید حوزه علمیه برگزار کرده است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه