English

به همت موسسه محکم انجام شد؛

روانه ساختن پزشکان متخصص به هرمزگان برای یاری‌رسانی به کودکان بیمار

مدیر اجرایی موسسه محکم هرمزگان گفت: توانستیم عمل های جراحی اطفال را از 640 عمل به هزار و 200 مورد برسانیم و از طریق فضای مجازی و موسسه خیریه محکم مشکلات آنان را مرتفع کردیم.

روانه ساختن پزشکان متخصص به هرمزگان برای یاری‌رسانی به کودکان بیمار

به گزارش خبرگزاری موج هرمزگان، دومین مجمع عمومی موسسه محکم «حمایت از کودکان با هنجاری های بدو تولد» در دفتر نماینده ولی فقیه هرمزگان و با حضور امام جمعه موقت بندرعباس و اعضاء هیئت مدیره و هیئت امناء این موسسه خیریه برگزار شد.

عبدالحمید مرادی نسب مدیر اجرایی موسسه محکم هرمزگان ضمن اشاره به برگزاری دوره های تخصصی در بندرعباس، عنوان کرد: با حضور پزشکانی از تهران، شیراز، قزوین، اصفهان و مشهد 32دوره تخصصی 10روزه در سال 1397 در بندرعباس برگزار شد. 

وی با گلایه از کمبود پزشک جراح اطفال در استان، افزود: در زمینه جراحی و ارتوپد اطفال اقداماتی مناسبی انجام شد و همچنین در همان سال 320 روز پزشک داشتیم اما متاسفانه در بین پزشکان بومی و غیر بومی، جراح اطفال در هرمزگان نداشتیم، در این چند ماه اخیر خانمی جراح اطفال از مشهد عازم بندرعباس شده است تا این خلع را تا اندازه‌ای پرکردند. 

وی در ادامه اذعان داشت: با مشارکت و همکاری کادر درمان در سراسر استان و دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان توانستیم عمل های جراحی اطفال را از 640 عمل جراحی به هزارو 200 مورد برسانیم و اکثر بیماران ما از شرایط مالی خوبی برخوردار نیستند و از طریق فضای مجازی و موسسه خیریه محکم مشکلات آنان را مرتفع کردیم. 

درادامه این نشست حجت الاسلام عطاالله میرزاده امام جمعه موقت بندرعباس نیز تقدیر و تشکر از دست‌اندرکاران موسسه محکم گفت: کسانی که برای گرفتن پست و جایگاه اجتماعی و غیره با دیگران مسابقه می دهید چه خوب است که در کارهای خداپسندانه و گره گشایی از مشکلات مومنان سبقت بگیرید و دراین باره خداوند میفرماید؛ من تلاش بنده هایم را بی پاسخ نمی‌گذارم. 

وی گفت: امام صادق «ع» می‌فرماید؛ زمانی که گره از مشکلات مومنان برمی‌دارید پیامبر گرامی اسلام «ص» از همه خوشحال‌تر می شود و همیشه باید در امر به معروف پیشگام شوید.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه