English

با حضور اعضا؛

انتخابات هیات مدیره جامعه هتلداران قشم برگزار شد

انتخابات هیات مدیره و بازرس جامعه هتلداران قشم با حضور 55 عضو برگزار شد.

انتخابات هیات مدیره جامعه هتلداران قشم برگزار شد

به گزارش خبرگزاری موج هرمزگان، این مجمع به همراه انتخابات برای تعیین اعضای جدید، صبح روز چهارشنبه 16 شهریورماه با شرکت اکثریت اعضا در مرکز بین المللی رشد قشم برگزار شد.

عبدالباسط رضوانی، مدیرعامل جامعه هتلداران قشم ضمن تقدیر از مشارکت اعضا در برگزاری این انتخابات و تبریک به اعضای منتخب، گفت: امیدواریم همان‌گونه که امسال با همراهی‌های رییس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم که با برگزاری جشنواره تابستانی، آماده‌سازی جزیره برای جام جهانی و توجه به تشکل‌های مردم‌نهاد، صنعت گردشگری قشم موردحمایت قرار گرفت، در طول سال جاری از همراهی و مشارکت اعضا نیز در کمیته‌ها و برنامه‌های مجمع برخوردار شویم.

وی با اشاره به طراحی برنامه‌ها و ایده‌های نو به‌منظور ارتقا سطح توانمندی اماکن اقامتی جزیره از سوی جامعه هتلداران در دوره جدید، افزود: راه‌اندازی تعاونی جامعه هتلداران و برگزاری دوره‌های آموزشی باهدف حرفه‌ای کردن هتلداری در قشم بخشی از این برنامه‌هاست.

مدیرعامل جامعه هتلداران قشم در پایان ضمن تقدیر از حمایت‌های حجت‌الاسلام محمدسعید آخوندی، معاون فرهنگی، اجتماعی و گردشگری سازمان منطقه آزاد قشم، خاطرنشان کرد: این روزها در وضعیت بهتری در مقایسه با سه سال گذشته و روزهای سخت کرونایی هستیم، اما برای مطرح‌شدن نام قشم در کشور، به نوآوری و رفتن به‌سوی استاندارد سازی نیازمندیم که همکاری همه اعضای جامعه را می‌طلبد.

گفتنی است، در پایان این جلسه آقایان عبدالباسط رضوانی با 50 رأی، عبدالله کمالی با 48 رأی، حسین احمدنژاد با 46 رأی، محمد شریعت مداری قشمی با 46 رأی، عبدالله محمدی درگهانی با 41 رأی، ناصر الطافی با 38 رأی و مصطفی اسلامی با 37 رأی به‌عنوان اعضای اصلی هیات مدیره و شعبان رحمانی فام و فرشید احمدی به‌عنوان اعضای علی‌البدل از مجموع 55 رأی مأخوذه انتخاب شدند.

همچنین محمود بازماندگان با 38 رأی به‌عنوان بازرس اصلی انتخاب شد.

جامعه هتلداران قشم با 77 عضو یکی از مهم‌ترین بازی‌گران در عرصه گردشگری منطقه آزاد قشم است که سعی دارد با به‌روز کردن دانش و تجهیزات، میزبانی شایسته برای هم‌وطنانی باشد که جزیره را به‌عنوان مقصد گردشگری خود انتخاب می‌کنند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه