English

خراسان رضوی دارای رتبه اول سرمایه‌گذاری صنعت گردشگری کشور

معاون اداره‌کل میراث فرهنگی و گردشگری خراسان رضوی بیان کرد: خراسان رضوی اولین رتبه در حجم سرمایه‌گذاری صنعت گردشگری را دارد و جریان اقتصادی را باعث می‌شوند.

خراسان رضوی دارای رتبه اول سرمایه‌گذاری صنعت گردشگری کشور

به گزارش خبرگزاری موج خراسان رضوی، احمد دیناری معاون سرمایه‌گذاری و رئیس منابع اداره‌کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی خراسان رضوی عنوان کرد: خراسان رضوی اولین رتبه در حجم سرمایه‌گذاری صنعت گردشگری را دارد و جریان اقتصادی را باعث می‌شوند.

دیناری ادامه داد: تعداد تاسیسات گردشگری که سرمایه‌گذار دارد و دارای مجوز و در دست ساخت بوده حدود ۲۳۱ پروژه است که حجم کل سرمایه‌گذاری با احتساب زمین ۱۰۱ هزار میلیارد تومان است.

معاون سرمایه‌گذاری و رئیس منابع اداره‌کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی خراسان رضوی عنوان تاکید کرد: تا قبل این ۷۷ هزار میلیارد تومان بود و این تفاوت قیمت به دلیل نوسانات اقتصادی واضح است.

وی تصریح کرد: خراسان رضوی اولین رتبه در حجم سرمایه‌گذاری صنعت گردشگری را دارد و این خود یک سرمایه است که از دیگر استان‌ها و کشور‌ها به سمت مشهد و استان روانه شده و جریان اقتصادی را باعث می‌شوند، به عبارتی همین سرمایه‌گذاری‌ها باعث پویایی شهر می‌شود.

معاون سرمایه‌گذاری و رئیس منابع اداره‌کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی خراسان رضوی متذکر در ادامه شد: این پروژه‌ها در طول دوره ساخت برای ۳۰ هزار نفر اشتغال موقت ایجاد کرده است.

دیناری اظهار کرد: این پروژه ها زمانی که به بهره‌برداری برسند برای ۱۱ هزار نفر شغل ثابت ایجاد خواهند کرد و این ظرفیت را در هیچ شهر و استانی در کشور نداریم، ضمن اینکه میانگین پیشرفت فیزیکی این پروژه‌ها ۵۰ درصد است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه